راه اندازی پویش برگزاری جشن خانگی به مناسبت میلاد امام زمان (عج) در یزد

مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در برگزاری جشن نیمه شعبان، پویش برگزاری جشن خانگی به مناسبت میلاد امام زمان (عج)، راه اندازی شد.

راه اندازی پویش برگزاری جشن خانگی به مناسبت میلاد امام زمان (عج) در یزدحجت‌الاسلام سید ناصر حیدری مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: با توجه به شیوع کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری تجمعات دینی،  پویش برگزاری جشن خانگی به مناسبت میلاد امام زمان (عج)، در امامزاده سید نصرالله یزد راه اندازی شد.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه برای محور‌های مختلف برگزاری این پویش امتیاز گذاری شده است، افزود: تزئین داخل منزل (۳۰ امتیاز)، فضاسازی بیرون منزل (۲۰ امتیاز)، تهیه کیک خانگی با طرح القاب حضرت مهدی (عج) (۱۵ امتیاز) و قرائت دعای الهی عظم البلاء به صورت خانوادگی (۱۵ امتیاز) از محور‌های برگزاری پویش جشن خانگی میلاد امام زمان (عج) است.

او با بیان اینکه کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند در این پویش مشارکت کنند، اظهارداشت: برای دو محور شعرخوانی و نقاشی فرزندان با موضوع امام زمان (عج) نیز به صورت جداگانه ۱۰ امتیاز در نظر گرفته شده است.

مدیر آستان مقدس امامزاده سید نصرالله یزد اضافه کرد: به ده نفرازشرکت کنندگان که بیشترین امتیاز را در اجرای محور‌های این پویش کسب کنند، کارت هدیه یک میلیون ریالی اعطا می‌شود.

حجت الاسلام حیدری در پایان تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در پویش جشن خانگی میلاد امام زمان (عج) می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۴ فروردین ماه جاری، فیلمی یک دقیقه‌ای و چهار قطعه عکس از محور‌های پویش را به همراه مشخصات، آدرس و تلفن تماس خود، به پیام رسان واتس آپ شماره ۰۹۱۰۰۱۱۹۱۱۳ کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.