۲ خبر از کشتی آمریکا:

تاکید بومگارتنر به حفظ ایمنی ورزشکاران و خانواده های آنها/ تشویق ایران توسط جردن باروز

بروس بومگارتنر گفت: اولویت شماره یک ما ایمنی ورزشکاران و خانواده آن ها است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بروس بومگارتنر قهرمان پرآوازه المپیک و جهان و رئیس فدراسیون کشتی آمریکا در پیامی به جامعه کشتی این کشور گفت: در هر کاری که انجام می دهیم اولویت شماره یک و همیشگی ما ایمنی ورزشکاران، خانواده آن ها، اعضای ما، کارکنان ما و کل جامعه کشتی است.

وی گفت: کشتی در آمریکا دارای یک خانواده بزرگ با ۲۵۵ هزار عضو و ۴۵۰۰ باشگاه ورزشی است که همگی درتلاش برای تقویت ورزش کشور هستند. در این ایام بی سابقه ما به طریقه های مختلف کنار هم هستیم و معتقدیم بهترین استراتژی در این زمان گوش دادن به اعضای خود و ارتباط منظم با کشتی گیران است. 

کشتی آمریکا عادت کرده است که بر چالش ها غلبه کند و در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای زمانی هستیم که همه بتوانیم به روی تشک بازگردیم.

گفتنی است به دلیل شیوع بسیار زیاد ویروس کرونا در کشور آمریکا تمامی فعالیت های ورزشی و مسابقات به حالت تعلیق درآمده است.

تشویق ایران توسط جردن باروز

حرکت جردن باروز ستاره کشتی آمریکا در حمایت از ایران در صفحه اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی بازتاب داشت.

جردن باروز ستاره کشتی آزاد آمریکا و دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود اقدام به تشویق ایران به سبک تماشاگران ورزشی ایرانی کرد.

وی با اینکار ضمن ابراز علاقه به تماشاگران ایرانی، آرزو کرد که بار دیگر در ایران حضور یابد و در حضور تماشاگران ایرانی کشتی بگیرد و بار دیگر شعار ایران، ایران را بشنود.


بیشتر بخوانید: سخنگوی فدراسیون کشتی: با اتحادیه جهانی همگام خواهیم بود/ حفظ سلامتی جامعه کشتی در اولویت است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار