به مناسبت نیمه شعبان؛

مواد غذایی و بهداشتی، عیدی بسیجیان به شهروندان مهرشهر

۱۰ هزار ماسک ضد عفونی شده و ۳۱۴ بسته حامیتی شامل مواد غذایی و اقلام بهداشتی مقابله با کرونا در مهرشهر توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، در اقدامی جهادی به مناسبت سالروز ولادت امام زمان حضرت مهدی موعود(عج) بسته هایی حمایتی شامل مواد غذایی و اقلام بهداشتی به همت بسیجیان پایگاه هجرت مسجد جامع حسین آباد مهرشهر و خیرین منطقه تهیه و در این روز مبارک بین خانواده های نیازمند و شهروندان توزیع شد.

صادق ترابی، مسئول پایگاه بسیج هجرت مسجد جامع حسین آباد مهرشهر در خصوص این اقدام جهادی گفت: طی روزهای گذشته تعداد ده هزار ماسک ضد عفونی شده در این پایگاه دوخته شده است و همچنین بسته های مواد غذایی شامل اقلامی چون حبوبات، گوشت، مرغ، تخم مرغ، ماکارونی، رب و ... به همت بسیجیان پایگاه هجرت، خیرین منطقه و هیئت الفائزون مهرشهر تهیه و جمع آوری و به مناسبت نیمه شعبان بین خانواده های مستمند و شهروندان منطقه توزیع شد.

او در خصوص این حرکت جهادی افزود: با توجه به این که اقشار کم درآمد منطقه در این روزها شرایط سختی را پشت سر می گذارند، سعی کرده ایم تا بتوانیم با همدلی و همیاری اندکی از مایحتاج ضرروی و اقلام بهداشتی مقابله با کرونای خانواده های کم برخوردار منطقه را تامین کنیم تا بتوانند با آسودگی بیشتری به منظور قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا در منزل بمانند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.