سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹ نفر دیگر در استان خوزستان به جمع مبتلایان به کرونا ویروس افزوده شد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ نفر به جمع مبتلایان به ویروس کرونا افزوده شد و تعداد مبتلایان در استان خوزستان به یک هزار و ۳۹ نفر رسید.

او درخصوص تعداد مبتلایان به تفکیک شهرستان‌ها بیان داشت: طی مدت مذکور، در اهواز  ۱۳ مورد، رامشیر ۶ مورد، شوشتر و دزفول هر کدام ۳ مورد، آبادان، باوی، خرمشهر، کارون و ماهشهر کدام ۲ مورد، شوش، اندیمشک، ایذه و هفتکل هر کدام یک مورد ابتلا به این ویروس را گزارش کرده اند.

احسان پور در خصوص تعداد فوت شدگان بر اثر ابتلا ه ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، بیان داشت: یک بیمار مبتلا در شهرستان شوشتر جان خود را از دست داد، اما با تلاش کادر پزشکی و درمانی، ۷۴۳ نفر پس از بهبودی از مراکز درمانی در سطح استان خوزستان ترخیص شده اند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در حال حاضر ۱۷۵ نفر در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و امیدواریم با بهبودی حال آن ها، بزودی از بیمارستان مرخص شوند.

او در پایان از مردم و شهروندان خواست با رعایت نکات بهداشتی و اجتناب از تردد‌ها و حضور در تجمعات غیرضروری کادر پزشکی و درمانی را در کنترل و مهار این ویروس یاری نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۱۴ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
نگرانی های شیوع کرونا کم هست کمیاب شدن ویا گران شدن بعضی اقلام بهداشتی مورد نیاز در این روز هارا هم باید داشته باشیم
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۱:۴۷ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام ..نمیدونم از کجا شروع کنم حرفم رو ولی من یه جوان ۲۷ساله هستم که کارم زباله گردی هست بخدا از ناچاری این کار رو میکنم صبح تا شب توی آشغالها دنبال پلاستیک او خرت و پرت میگردیم در توی همین شرایط هم دارم میرم و همین کارو میکنم هیچکس صدای مارو نشنید ولی خدا توی سینه ای ما هست ما خدا رو داریم ..از مرگ هم نمیترسیم مرگ که از ما میترسه وگرنه تا الان باید مرده بودم
Iran (Islamic Republic of)
چنگیز
۱۷:۰۹ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
تامادامیکه مردم رعایت نکنند خیمه گاه کرونا برافراشته میماند برسرخوزستان ودیگراستانها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
بنظرم بیشتر هم میشه.چون ریه های مردم خوزستان اکثرا با الودگی های نفتی و خاک داغون هستند.