تابش: لیگ برتر فوتبال بدون معرفی قهرمان تعطیل شود/ صلاح بود که از مدیرعاملی سپاهان استعفا بدهم

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان گفت: معتقدم لیگ برتر فوتبال بدون معرفی قهرمان و نایب قهرمان بهتر است به طور کامل تعطیل شود.  

مسعود تابش عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدال تیم‌ها بر سر قهرمان لیگ نوزدهم  اظهار کرد: به نظرم اگر یکی، ۲ بازی لیگ برتر مانده بود در نهایت این امکان وجود داشت که قهرمان لیگ را مشخص کرد، اما در حال حاضر ۹ بازی لیگ برتر باقی مانده است و نباید قهرمان لیگ اعلام شود. شرایط جدول لیگ برتر هم به صورتی است که سهمیه آسیایی تیم‌ها به هم نمی‌خورد و تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، استقلال و شهر خودرو  در بالای جدول حضور دارند و مشخص است چه تیم‌هایی جواز حضور در آسیا را کسب کردند. به هر حال معتقدم لیگ برتر فوتبال بدون معرفی قهرمان و نایب قهرمان  بهتر است  تعطیل شود.  

او ادامه داد: اگر قرار باشد بازی‌های لیگ برتر یکی، ۲ ماه دیگر برگزار شود در آن صورت تیم‌ها به ۳۰، ۴۰ روز نیاز دارند تا به آمادگی لازم دست یابند. به هر حال فشردگی بازی‌ها باعث می‌شود که بازیکنان آسیب ببینند و امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد. البته بازی‌های برگزار شده بدون تماشاگر هم بی جهت برگزار شد و بازی تیم ما برابر پرسپولیس هم ساعت ۹ صبح به ما اعلام کردند که ساعت ۱۶:۱۵ بدون تماشاگر برگزار می‌شود و ۷ ساعت قبل از مسابقه از این موضوع مطلع شدیم.

تابش: لیگ برتر فوتبال بدون معرفی قهرمان تعطیل شود/ صلاح بود که از مدیرعاملی سپاهان استعفا بدهم 

کمیته انضباطی یک روز قبل از ارائه مدارک رای را صادر کرد 

تابش بیان کرد: ما اصرار نداشتیم که بازی تیم ما با پرسپولیس با تماشاگر باشد چرا که دوست نداشتیم جان تماشاگران به خطر بیافتد، اما خواستار تعویق این بازی بودیم. به هر حال ۴۰۰، ۵۰۰ نفر در بازی حضور داشتند و جان تک تک افراد ارزش دارد، اما مسئولان توجهی به این موضوع نداشتند و خواستار برگزاری بازی بودند. البته جالب بود که یک روز دیگر ما فرصت داشتیم تا مدارک خود را ارسال کنیم، اما کمیته انضباطی با امور حقوقی ما تماس گرفت و بیان کرد که رای را صادر کردیم، البته  بعد از آن اعلام کردند که هنوز رای را ابلاغ نکردند. همچنین یکی از اعضای کمیته انضباطی اعلام کرد که باشگاه سپاهان مدارکش را دیر داده است، اما این طور نبود و یکی از کارمندان ما در تهران مدارک را به کمیته انضباطی تحویل داد.  

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان درباره اظهارات معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه برگرداندن رای بازی این تیم برابر سپاهان غیر قانونی است، گفت: به هر حال رای صادر شده قطعی نبوده است و ما مدارک و مستندات خود را به کمیته استیناف دادیم و امیدوارم این کمیته با دقت این پرونده را بررسی کرده و حکم عادلانه‌ای را صادر کند. البته طبیعی است که پرسپولیسی‌ها این حرف را بزنند که  تغییر رای بازی غیرقانونی است، اما ما یک هفته فرصت داشتیم و با ارائه مدارک کامل‌تر  به رای صادر شده  اعتراض کردیم.  

برگزاری بازی های لیگ برتر منطقی و اصولی نیست 

تابش درباره اظهارات مسئولان پرسپولیس مبنی بر اینکه سپاهانی‌ها دوست ندارند که بازی‌ها برگزار شود، گفت: طبیعی است که در این شرایط باید مردم در خانه بمانند و بیرون نیایند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند، اما امیدواریم این بلا از کشورمان دور شود. البته این ویروس در کل جهان به صورت اپیدمی شیوع پیدا کرده و خیلی خطرناک است، اما به نظرم مشهود است این ویروس در یکی، ۲ ماه آینده برطرف نمی‌شود. اتفاقا در دوره برگشت بازی‌های لیگ برتر ۹ دیدار ما در خانه برگزار می‌شد و از امتیاز میزبانی بهره‌مند هستیم و می‌توانیم که امتیازات عقب مانده را جبران کنیم. البته با شرایط به وجود آمده بازی‌های زیادی مانده است و به نظرم تعیین قهرمان معنی ندارد و برگزاری بازی‌ها منطقی و اصولی نیست.  

تابش: لیگ برتر فوتبال بدون معرفی قهرمان تعطیل شود/ صلاح بود که از مدیرعاملی سپاهان استعفا بدهم

قهرمان نیم فصل نباید به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم معرفی شود 

عضو هیئت مدیره سپاهان درباره جدال بین سپاهان و پرسپولیس بر سر قهرمان نیم فصل گفت: به نظرم قهرمان نیم فصل نباید به عنوان قهرمان لیگ نوزدهم معرفی شود چرا که بازی‌های زیادی تا پایان فصل مانده است. من یادم هست که تیم برق شیراز در یک سال قهرمان نیم فصل شد، اما در پایان فصل به لیگ پایین‌تر سقوط کرد. همچنین تیم ما در نیم فصل اول رتبه ۷ بدست آورد، اما در پایان فصل قهرمان شدیم. معتقدم حتی اگر سپاهان را به عنوان قهرمان معرفی کنند  این قهرمانی صوری است و واقعی نیست.  

او درباره وضعیت امیرقلعه نویی سرمربی تیم سپاهان گفت: قلعه نویی با تیم سپاهان قرارداد دارد و اعضای هیئت مدیره هم از این مربی حمایت می‌کنند. البته  تکلیف بازی‌های لیگ برتر باید زودتر مشخص شود تا وضعیت تیم ما هم معلوم شود.  

تابش درباره علت استعفایش از مدیرعاملی سپاهان گفت: شرایط خاصی به وجود آمد و صلاح این بود که از مدیرعاملی سپاهان استعفا بدهم. البته در هیئت مدیره سپاهان هستم و هر کمکی از دستم برآید انجام می‌دهم.  


بیشتر بخوانید: نیکفر: پیشنهادم تعطیلی لیگ برتر است


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۳:۰۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
چطور به تو سهمیه مفتی بدن؟؟؟با 10 امتیاز اختلاف میگی قهرمان نیست ولی با 2 امتیاز اختلاف میخوای سهمیه بهت بدن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
العام
۱۱:۵۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
اینم دو کلمه از مادر عروس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
اگر خودشونم با ۱۰ امتیاز اختلاف صدر جدول بودن میگفت بدوح معرفی قهرمان تعطیل شود؟
آخرین اخبار