جان باختن ۸۸۱ نفر بر اثر کرونا در انگلیس طی یک روز

وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد با ثبت ۸۸۱ قربانی ویروس کرونا در یک روز، شمار قربانیان کرونا در این کشور به ۷ هزار و ۹۷۸ نفر رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد: در یک روز ۸۸۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و تعداد کل قربانیان در کشور به ۷ هزار و ۹۷۸  نفر رسید.

وی پس از ابتلای بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، به ویروس کرونا و بستری شدن در بیمارستان، مسئول هدایت دولت شد تا اقدامات لازم برای مبارزه با کرونا در این کشور را انجام دهد.

رویترز همچنین به نقل از رسانه‌های انگلیس اعلام کرد که بوریس جانسون از بخش مراقبت‌های ویژه خارج شده است.

نخست وزیر انگلیس سه روز قبل با شدت یافتن عوارض ویروس کرونا وارد بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان «سنت توماس» شده بود و به گفته سخنگوی وی روند درمانی واکنش مثبت داشته است و وضع سلامت وی پایدار است.

با ظهور نشانه‌های کاسته شدن از شدت همه‌گیری ویروس کرونا در اسپانیا و ایتالیا، دو کشور اروپایی که بیشترین آسیب را دیده بودند، انگلیس به سمت شدیدترین مرحله شیوع این بیماری پیش می‌رود و پیش‌بینی موسسه ارزیابی و سنجش سلامت در سیاتل این است که تا ماه اوت ۶۶ هزار نفر در انگلیس بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار