شهردار نیویورک: ماه سخت و طولانی خواهیم داشت

شهردار نیویورک با اعلام اینکه هنوز انتقال گسترده ویروس کرونا در آمریکا ادامه دارد گفت واقعیت‌های وحشتناکی برای بسیاری از خانواده‌ها وجود دارد و ماه آوریل سخت و طولانی خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک با هشدار درباره شیوع بیشتر ویروس کرونا در آمریکا اعلام کرد محدودیت‌های اجتماعی در نیویورک برای جلوگیری از گسترش بیشتر این بیماری باید ادامه پیدا کند.

شهردار نیویورک در پیامی تصویری خطاب به مردم این شهر گفت: «هنوز با انتقال گسترده ویروس مواجه هستیم. ما همچنان با واقعیت‌های دردناک و وحشتناکی برای بسیاری از خانواده‌های نیویورکی سر و کار داریم و هنوز راهی طولانی پیش رویمان است.»


بیشتر بخوانید: ۴۲ نفر دیگر در چین کرونا گرفتند

بیش از ۴۰۰ ملوان ناو آمریکایی تئودور روزولت کرونایی شدند


دی بلازیو گفت: «هیچ‌چیز در ماه آوریل بهتر نمی‌شود و فکر می‌کنم ماهی سخت و طولانی خواهیم داشت. از مدت‌ها قبل گفته ام که برای ماه طولانی و سخت آماده شوید.»

پیش از این دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد: «ما به نقطه اوج شیوع ویروس کرونا در آمریکا رسیده ایم و امروز از مرز ۲ میلیون آزمایش ویروس کرونا عبور کردیم.»

تاکنون بیش از ۴۶۰ هزار آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، ۱۶ هزار و ۳۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار