تردد افراد غیر بومی تا پایان فروردین ممنوع است

فرماندار شهرستان گیلانغرب با اعضای ستاد مقابله با کرونا استان آخرین اقدامات صورت گرفته و وضعیت شهرستان بررسی کرد و گفت:تا پایان فروردین تردد افراد غیر بومی و غیر ساکن در شهرستان ها ممنوع خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرماندار شهرستان گیلانغرب با اعضای ستاد مقابله با کرونا استان آخرین اقدامات صورت گرفته و وضعیت شهرستان بررسی کرد و در این کنفرانس ویدیویی در راستای مصوبات ستاد کرونای استان موارد زیر مورد تاکید قرار گرفت.

او گفت: ساعت کاری ادارات را از تاریخ ۲۳ فروردین از شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۴ و پنج شنبه ۷ تا ۱۳ تا اطلاع بعدی اعلام شده است.
او با بیان اینکه  همچنان تعطیلی مشاغل پرریسک به قوت خود باقیست افزود: تا پایان فروردین تردد افراد غیر بومی و غیر ساکن در شهرستان ها ممنوع خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول  بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا استان مصوب گردید مهد کودک ها نیز در لیست مشاغلی که صدمه دیده اند قرار گیرند و از امتیازات پیش بینی شده برخوردار گردند و  شهرداری ها پروانه های ساختمانی را تا پایان اردیبهشت به صورت غیر حضوری تمدید نمایند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار