حقیقت ماجرای ترخیص نشدن بیمار بهبودیافته از بیمارستان کوثر کرج چه‌بود؟

انتشار ویدئویی از یک بیمار بهبودیافته کرونایی که در آن ادعا می شود به علت نپرداختن هزینه‌های درمان ترخیص نمی‌شود، به خبرداغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، انتشار ویدئویی از یک بیمار بهبودیافته کرونایی که در آن بیمار ادعا می‌کند به علت ناتوانی در پرداخت هزینه‌های درمان کرونا توسط بیمارستان ترخیص نشده و اجازه خروج از بیمارستان را ندارد، به خبرداغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است.

احمد مهدوی، رئیس بیمارستان کوثر کرج در این باره گفت: چه در طول مسیر درمان و چه پس از درمان از بیمار مذکور هیچ هزینه‌ای دریافت نشده و روز ۱۳ فروردین دکتر بخش دستور ترخیص او را صادر کرده است.

آجرلو، مددکار بیمارستان نیز گفت: پس از دستور ترخیص بیمار، با پسر او تماس گرفتیم اما او در در پاسخ به ما می گفت؛ تماس نگیرید، پدرم سابقه اعتیاد دارد و ما اورا نمی‌پذیریم.

او افزود: مجددا چندین بار با فرزند بیمار بهبودیافته تماس گرفتم و پیامک دادم اما پاسخی ندادند.

گفتنی است شخص مورد نظر درنهایت روز ۱۸فروردین ۹۹ توسط یکی از مددکاران به کمپ ترک اعتیادی که قبلا در آن بوده منتقل می‌شود که شواهد آن نیز در فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته بیمارستان کوثر قابل مشاهده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
مگر هزینه هاش چقدر بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
چقد بی فکر و سنگدله هرچی هم باشه پدره چطور دلت میاد ولش کنی به امون خدا اگه پسری بیارش از بیمارستان ببرش ترک اعتیاد عرضه نداری خویش کنی این همه پدرت برات زحمت کشید بزرگت کرده حالا وظیفه تو که نگهش داری خدا بدتر ازاینو سرت میاره دعا کن بچه نداشته باشی همچین سرت میاد که خودتم نمی‌فهمی
Singapore
محمد حسن رضایی
۱۱:۳۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام .

من فرزند بیمار هستم .

ادعا های مطرح شده تماما کذب است .


بنده به بیمارستان گفته بودم صرفا توانایی پرداخت فاکتور را نداریم .

پدرم هم به هیچ کمپ ترک اعتیادی معرفی نشده است .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
چه خوب کل مریضهای کرونایی رایگان درمان میشن ؟؟؟