شهردار چمران گفت: پیشرفت شهر چمران نیازمند مشارکت همه اقشار است و سرمایه‌های فکری را برای توسعه شهر به کارگیری خواهیم کرد

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انوشیروان بهرامی شهردار چمران گفت: پیشرفت شهر چمران نیازمند مشارکت همه اقشار است و سرمایه‌های فکری را برای توسعه شهر به کارگیری خواهیم کرد

او افزود: بهره‌گیری از ایده‌ها و اندیشه‌های همه اقشار اعم از متخصصان حوزه‌های مختلف، هنرمندان، فرهنگیان، ورزشکاران، اصحاب رسانه و ... می‌تواند کمک شایان توجهی به برون‌رفت از مشکلات موجود و پیشرفت شهر کند.

بهرامی بیان داشت: بدون شک مشورت گرفتن از صاحبان فکر و اندیشه می‌تواند در همه امور راهگشا باشد و شهرداری چمران با آغوش باز پذیرای همه قشر‌ها و کسانی است که می‌توانند در این مسیر یاری‌گر مدیریت شهری باشند.

شهردار چمران برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با اقشار مختلف را از اولویت‌های خود برشمرد و عنوان کرد: بدون تردید با عبور از شرایط کنونی و پس از غلبه بر کرونا و عادی شدن وضعیت، این سلسله نشست‌ها برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: هم‌اکنون نیز تا زمان عادی شدن شرایط از طریق فضای مجازی و دیگر راه‌های ارتباطی با کمال میل و علاقه پذیرای نظرات، انتقادات و پیشنهادات همه اقشار و شهروندان فهیم شهر چمران هستیم.

او گفت: مسیر توسعه و پیشرفت برای شهر چمران باز و گشوده است و پیمودن این مسیر نیازمند مشارکت و همراهی شهروندان و همه اقشار و صاحب‌نظران و صاحبان فکر و اندیشه است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.