برخی قابلیت‌های DualShock در کنترلر جدید PS5 نیز وجود دارند

بر اساس توئیت جدید مدیر فروش محصولات پلی استیشن، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های دسته PS4 بر روی DualSense نیز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش شرکت سونی تصمیم گرفت تا نهایتا دسته بازی جدید خود را با عنوان DualSense به مخاطبین خود معرفی کند. همانطور که مشخص است این کنترلر برای کنسول بازی پلی استیشن ۵ ساخته شده و قرار است تا زمان عرضه دستگاه مذکور، آن را همراهی کند.

در حالی که این دسته بازی برای نسل جدید ساخته شده و بسیاری قابلیت جدید را به خریداران خود ارائه می‌دهد، کنترلر DualSense برخی از ویژگی‌های DualShock را نیز با خود به همراه دارد.

ویژگی‌های قدیمی باقی مانده در کنترلر جدید شرکت سونی

از آنجایی که در تصاویر منتشر شده این کنترلر جدید خبری از وجود جک هدفون نبود، بسیاری از کاربران نگران بودند که این ویژگی از دسته بازی شرکت سونی حذف شده است. اما پس از گسترش این نگرانی‌ها در فضای مجازی، مدیر خدمات فروش و کالای پلی استیشن در طی انتشار پست توئیتری خود اظهار داشت که این دسته بازی از ورودی صدا برخوردار است اما این ویژگی در تصویر نمایان نشده است.

برخی قابلیت‌های DualShock بر روی دسته جدید PS5 می‌مانند

با وجود جک هدفون بر روی این کنترلر، کاربران همچنان می‌توانند تا هندرفری و یا هدفون‌های خود را به دسته بازی کنسول پلی استیشن ۵ مانند نسل‌های قبلی وصل کنند. در حالی که قابلیت مذکور ممکن است در نگاه اول بسیار مهم در نظر نیاید اما گفتنی است که این ویژگی از برترین امکانات دسته پلی استیشن ۴ بود. وجود چنین ویژگی به کاربران این اجازه را می‌دهد که بدون نیاز به خرید یک هدفون بی‌سیم بتوانند فاصله لازم را با تلویزیون خود حفظ کنند و یا از مکانی به محلی دیگر بروند.

گفتنی است که چنین ویژگی در دسته‌های بازی ایکس باکس وان وجود نداشت، در نتیجه بسیاری از کاربران نیاز داشتند تا برای استفاده از قابلیت مذکور یک آداپتور دیگر خریداری کنند. در نتیجه می‌توان اظهار داشت که وجود جک هدفون بر روی کنترلر DualSense بسیار مفید است.با وجود این ویژگی کاربران می‌توانند تا با هدفون‌های خود به بازی کردن ادامه دهند و از قابلیت جذاب صدای سه بعدی بر روی کنسول جدید شرکت سونی استفاده بهینه را داشته باشند.


بیشتر بخوانید: کنترلر پلی استیشن ۵ رونمایی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار