قیمت و مشخصات کامل گوشی Galaxy A41 مشخص شد

شرکت سامسونگ به تازگی قیمت و مشخصات سخت افزاری گوشی Galaxy A41 را اعلام کرد.

قیمت و مشخصات کامل گوشی Galaxy A41 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سامسونگ در ماه گذشته و در وب سایت ژاپنی خود اطلاعات میان رده جدید این شرکت که Galaxy A41 نام دارد را فاش کرد، اما تاکنون حرفی از قیمت این گوشی نزده بود؛ اما بالاخره این گوشی میان رده در کشور آلمان قیمت گذاری شد و قرار است قیمت این گوشی در آلمان حدود ۳۰۰ یورو و در انگلستان حدود ۲۷۰ پوند قیمت داشته باشد. گوشی Galaxy A41 یک نسخه بروز شده از گوشی Galaxy A40 است که در سال گذشته وارد بازار شد. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۱ اینچی Super AMOLED با وضوح HD+ استفاده خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از جایگزین تبلت‌های Samsung Tab S6


پردازنده این گوشی نیزاز حافظه رام ۴ گیگابایتی بهره می‌برد که در کنار حافظه ۶۴ گیگابایتی می‌تواند برای انجام بسیاری از کار‌های روزمره کاربر مفید باشد. در بخش پشتی این گوشی می‌توان یک دوربین سه گانه را مشاهده کرد که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که در کنار لنز Ultra Wide ۸ مگاپیکسلی و لنز عمیق ۵ مگاپیکسلی می‌تواند تصاویر قابل قبولی را ثبت کند؛ سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در زیر نمایشگر آن قرار دارد و سرعت آن نسبت به سایر گوشی‌های استفاده کننده از سنسور زیر نمایشگر بهبود یافته است.

قیمت و مشخصات کامل گوشی Galaxy A41 مشخص شد

دوربین جلوی این گوشی به وسیله یک بریدگی از نمایشگر آن جدا شده است و از سنسوری ۲۵ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. اسلات کارت حافظه این گوشی نیز تا ظرفیت ۵۱۲ گیگابایتی را پشتیبانی می‌کند که این اسلات در کنار اسلات سیم کارت دوم گوشی Galaxy A41 قرار دارد. در بخش باتری نیز انرژِی این گوشی به وسیله یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد شد که از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و به وسیله شارژر ۱۵ واتی شارژ خواهد شد. این گوشی از اندروید ۱۰ به طور پیشفرض بهره می‌برد و قرار است از ماه می‌در سه رنگ مشکی، آبی و سفید در فروشگاه آنلاین سامسونگ به فروش برسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Amirali
۲۰:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
قیمتش به تومان چقدره؟
آخرین اخبار