حسین زاده در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولین نمایشگاه سال ۹۹ با محور مقابله با کرونا برگزار می شود

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از برگزاری اولین نمایشگاه سال ۹۹ با موضوع تجهیزات مقابله با کرونا خبر داد.

بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نمایشگاهی با موضوع جهش تولید و دستاورد‌های تولیدی کشور در بحران فعلی، پس از ایام ماه مبارک رمضان در خرداد ماه برگزار خواهد شد. روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «موضوع جهش تولید حیاتی است و فراموش نشود؛ زیرا باید به هر قیمتی که شده موضوع تولید پیگیری شود و به مرحله جهش برسد.»

او با اشاره به وی به بخش دیگری از بیانات روز گذشته رهبری مبنی بر اینکه «جوانان فعال در عرصه علم و فناوری کار آزمایشگاهی و تولید نیاز‌های کشور را به‌صورت جدی پیگیری کنند.»  بیان کرد: این نمایشگاه‌ها به عنوان خط مقدم جهش تولید و در راستای عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری، اولین گام را با ارایه محصولات تولیدی کشور و بازاریابی مناسب برای توسعه صادرات، برمی دارد. این نمایشگاه فرصت مناسبی فراهم می‌کند تا فعالان عرصه علم و فناوری هم تولیدات خود به کشور معرفی کنند.


بیشتر بخوانید: تاثیرپذیری اقتصاد ایران از شایعات فضای مجازی / شایعه خروج گوشت گرم از کشتارگاه‌ها چه بود؟


حسین‌زاده درباره آسیب ناشی از لغو نمایشگاه‌ها گفت: با همکاری بخش خصوصی و انجمن‌های برگزار کنندگان نمایشگاه‌های بین المللی، غرفه سازی و سایت داران، نخستین نمایشگاه سال ۹۹ با هدف معرفی تجهیزات آزمایشگاهی، لباس‌های کادر درمان، انواع ماسک‌های تولیدی، فناوری‌های جدید در زمینه تولید مواد ضدعفونی کننده و تونل‌های زدودن باکتری‌ها که در این مدت توسط تولیدکنندگان ایرانی راهی بازار شده اند، برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران با تاکید بر اهمیت رعایت نکات ویژه بهداشتی در زمان برگزاری نمایشگاه  اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای ضدعفونی شدن محیط نخستین نمایشگاه سال ۹۹ و  رعایت فاصله ایمنی میان بازدیدکنندگان و غرفه داران، فراهم کردن تجهیزات ضدعفونی مانند تونل در درب ورودی سالن، اسپری الکل در غرفه‌ها و ماسک به کار گرفته می‌شود.

او تصریح کرد: در برپایی این نمایشگاه، نهاد‌های دیگری مثل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد ملی مبارزه با کرونا، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت‌های دانش بنیان تولید کننده مواد ضدعفونی کننده در این زمینه نقش موثری خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار