قصرشیرین در رتبه آخر شیوع کرونا

فرماندار قصرشیرین با اعلام اینکه این شهرستان در رتبه آخر شیوع کرونا است گفت : با اقدامات انجام شده وضعیت کنترل بیماری کرونا در این شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار شهرستان قصر شیرین ضمن مطلوب ارزیابی کردن وضعیت شیوع این بیماری در شهرستان قصر شیرین گفت : از نظر ابتلای افراد به این بیماری قصرشیرین در رتبه اخر شهرستان‌های استان قرار دارد.

او گفت : با توجه به موقعیت خاص این شهرستان و فعالیت دو مرز خسروی و پرویز خان و تردد روزانه هزاران نفر در مرز‌های قصرشیرین خوشبختانه وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به این بیماری کنترل شده است.

تاتار افزود: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سراسر کشور همزمان این طرح در شهرستان با همکاری سپاه، هلال احمر، انتظامی و شبکه بهداشت ودرمان و پلیس راه و راهنمایی رانندگی اجرا شد و کار کنترل مبادی ورودی شهرستان را با دقت انجام دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین با اعلام اینکه ۶ هزار و ۴۲۰ خانوار با جمعیت ۲۲ هزار نفر غربال گری شده اندگفت: تمام جمعیت شهرستان به‌صورت صدرصد غربال گری شدند.

او گفت:تمام پرسنل این شبکه در راستای کنترل و مقابله با بیماری فعال هستند و هرگونه موارد مشکوک و بیماری‌های حاد تنفسی در بیمارستان شهرستان کنترل می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار