پیرزن ۹۲ ساله‌ کرونا را شکست داد

یک خانم ۹۲ ساله که به خاطر کرونا در بیمارستان بود، حالا با وضعیت عمومی خوب در حال ترک این مکان است.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بیماری کووید ۱۹ از قدرت سرایت پذیری بالایی برخوردار است اما میزان کشندگی آن در مقایسه با آنفلوانزا پایین است.

افراد باید برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ بهداشت را رعایت و از تردد بی جا و غیر ضروری در سطح شهر جدا خودداری کنند تا سلامت خود و جامعه به خطر نیفتد.

اگر به کووید ۱۹ مبتلا شده اید یا مشکوک به این  ویروس هستید مراحل زیر را به منظور پیشگیری از انتقال بیماری به افراد در خانه و جامعه دنبال کنید.

به غیر از مواقعی که نیاز به مراقبت پزشکی دارید، باید فعالیتهای خارج از خانه را محدود کنید. به محل کار، مدرسه، یا مکانهای عمومی نروید. از حمل و نقل عمومی، سوار کردن دیگران، یا تاکسی استفاده نکنید.

یک خانم سالمند ۹۲ ساله که در تاریخ پنجم فروردین ماه امسال  با حال عمومی بد،  تب ،  تنگی نفس  و بی حالی شدید به بیمارستان امام  حسین (ع) منتقل شده بود، حالا با وضعیت عمومی خوب و بدون استفاده از دستگاه تنفس در حال ترخیص از بیمارستان است.

این خانم سالمند توانسته کرونا را به خوبی شکست دهد.

کادر درمان توصیه می کنند که بیشتر از سایر افراد باید از سالمندان در برابر بیماری کرونا مواظبت کرد، زیرا درمانشان سخت تر از افراد عادی است و چنانچه مبتلا به بیماری زمینه ای باشند کار را برای  درمان سخت تر می کنند.

بیشتر بخوانید: ویروس کرونا؛ چرا نباید برای شستن دست‌ها از آب داغ استفاده کرد؟

بیشتر بخوانید: ۱۲ راه برای در امان ماندن از ابتلا به کرونا

بیشتر بخوانید: چگونه کودکانی شاد داشته باشیم؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار