سامانه میز خدمت الکترونیکی اوقاف رونمایی شد

سامانه میز خدمت الکترونیکی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به نشانی my.oghaf.ir در زنجان رونمایی شد.

سامانه میز خدمت الکترونیکی اوقاف رونمایی شدبهزاد شکوری مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت توسعه هرچه سریع‌تر خدمات الکترونیکی در دستگاه‌های اجرایی برای کاهش مراجعات مردمی، اداره اوقاف و امور خیریه میز خدمت الکترونیکی اوقاف را پیاده سازی و مستقر کرد.

او ادامه داد: در این سامانه، بیش از ۲۰ خدمت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در خصوص وقف جدید، امور خیریه، املاک موقوفه، بقاع متبرکه، امور قرآنی و امور تبلیغی پیاده سازی شده و به تدریج، کلیه خدماتی که به لحاظ قانونی نیاز به حضور شخص خدمات گیرنده ندارد، به این میز خدمت افزوده خواهد شد.

شکوری افزود: افراد حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با اداره اوقاف، می‌توانند برای تمدید قرارداد و یا استعلام بدهی و پرداخت مبلغ اجاره از این سامانه الکترونیکی استفاده کنند.

او همچنین تصریح کرد: از خدمات جدیدی که در این میز خدمت رونمایی شد، می‌توان به امکان وقف غیر مالی مانند وقف تجهیزات و وقف زمان اشاره کرد افراد در حوزه‌های تخصصی خود می‌توانند بخشی از زمان خود را برای نیات خیر، وقف کنند.
 
شکوری ادامه داد:همچنین با توجه به تغییر در فرایند کارشناسی املاک موقوفه، از کلیه کارشناسان رسمی دادگستری که تمایل به همکاری با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان دارند، خواسته می‌شود تا از طریق این میز خدمت به ثبت اطلاعات خود بپردازند.

گفتنی است، هموطنان استان زنجان می‌توانند برای آشنایی با خدمات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان و دریافت این خدمات به صورت الکترونیکی به میز خدمت اوقاف به آدرس my.oghaf.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ن
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.