پروژه اجرای خط انتقال آب سنندج با ۷۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

حل مشکل قطع اب در حاشیه شهر سنندج با اجرای طرح خط انتقال آببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مدیرامورآب وفاضلاب سنندج گفت: ساکنان بخشی از مناطق واقع در شمال شرقی شهر، شامل شهرک‌های ورمقانی، کانی کوزله و ... به دلیل عدم اجرای شبک‌های آب و فاضلاب و خطوط انتقال در گذشته توسط تعاونی‌های مسکن، از افت فشار و نوسانات آب در برخی روز‌ها گلایه‌مند بودند.

مازیار سهراب‌نژاد افزود: به دلیل افزایش جمعیت و ساخت شهرک‌های جدید در این منطقه، شبکه موجود ظرفیت تأمین آب این شهرک‌های جدید را نداشت، افزود: به منظور رفع این مشکل، پروژه اجرای خط انتقال آب، برای تحت پوشش قرار دادن این شهرک‌ها از جمله شهرک احمدی، ورمقانی و مناطق مرتفع آن در دستور اجرا قرار گرفت.

او عنوان کرد: پروژه اجرای خط انتقال مناطق یاد شده در سایز ۳۱۵ میلیمتر از جنس پلی اتیلن و به طول ۱۵۵۰ متر در حال انجام است.

سهراب‌نژاد افزود:با بازگشایی بازار‌ها که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود، امکان تأمین قطعات مورد نیاز پروژه فراهم خواهد شد، و با تکمیل پروژه در آینده نزدیک شاهد رفع مشکل افت فشار و نوسانات آب در این مناطق و رضایتمندی شهروندان باشیم.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: ویورس کرونا ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.