تقدیر از ایثار کادر درمان کرمانشاه در دیدار فرماندهان پلیس راهور با رییس دانشگاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : امنیت و سلامت همواره همراه همدیگرند و نقش نیروی های نظامی و انتظامی در کمک به مهار بحران انکار ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : همکاری ادارات و ارگانها و بخصوص نیروهای انتظامی با دانشگاه در بهترین وضعیت ممکن است و نقش این هماهنگی و همکاری مثبت و موثر در کنترل بیماری کرونا در استان کاملا مشهود است.

او گفت : از پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی بخصوص پلیس راهور بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم ،با ادامه پشتیبانی آنها، بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

مرادی افزود : هیچ کس نباید تصور کند که اپیدمی کرونا تمام شده چرا که کمترین غفلت منجر به نتایج بسیار وحشتناکی خواهد شد و رعایت مراقبت های پیشگیرانه و بهداشتی در این خصوص همچنان باید مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ فضل اله شیری فرمانده پلیس راهور استان گفت : مردم کشور در همه دوران ها قدردان زحمات پزشکان و کادر درمان بوده اند اما تلاش شبانه روزی و بی وقفه آنها در مقابله با بیماری کرونا نقش پزشکان و پرستاران را در جامعه بصورت ویژه نشان داد.

او گفت : اقدامات انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مدیریت بحران کرونا و حفظ سلامت جامعه ،همچنین ایثار و از خودگذشتگی آنها ، بویژه پزشکان، کادر پزشکان ، پرستاران و نیروهای بهداشتی دانشگاه در مقابله با کرونا و نجات جان انسانها بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

شیری افزود : نعمت امنیت و سلامت در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردارند هستند و اکنون نیروی های پلیس برای کمک به کنترل بیماری در کنار کادر درمان هستند.

او افزود : راهنمایی و رانندگی در این ایام مصمم به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت بوده و تمام توان خود را در این مورد بصورت شبانه روزی بکار گرفته است.

شیری گفت : امیدواریم با مجاهدت های کادر درمان استان و همدلی و همراهی همه مردم و ارگانها به زودی شاهد شکست کرونا باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار