سایه نازی‌ها بر تحریم‌های تبهکارانه آمریکا علیه ایران + فیلم

حقوقدان و مقام سابق سازمان ملل در مصاحبه‌ای، تحریم‌های تبهکارانه آمریکا علیه ایران را مشابه روش‌های نازی‌ها دانست.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، «آلفرد موریس» حقوقدان و مقام سابق سازمان ملل، در یکی از مصاحبه‌های خود درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران صحبت کرد. 

موریس در این باره گفت: ترامپ در تحریم علیه ایران، روش‌هایی را به کار می‌گیرد که نازی‌ها نیز از همان روش‌ها بهره می‌گرفتند. ما روش‌هایی را به کار می‌گیریم که واضحا تبهکارانه است. 

 

 

 


بیشتر بخوانید: نظریه پرداز آمریکایی: آمریکا در حال دویدن به سمت یک فاجعه است + فیلم


 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
هر چیزی یک علتی دارد ....در این دنیا هیچ چیزی بدون علت رخ نمی‌دهد
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبری باصری
۱۹:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
به فرموده امام خمینی (ره) که فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ودر طول مدت بیش از 40 سال هیچ قدم کوچکی به جلو نتوانست بکند بلکه عقب تر رفت و از کشور اسلامی شکست سختی خورد و خود می داند که به ایران نمی تواند زور بگوید و فقط حرف های مفت و نفهمیدی می زند که هیچ ارزشی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۸:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
در آیندۀ نه چندان دور دولت آمریکا بویژه ترامپ نه فقط برای این جنایت بی سابقه به گفتۀ خودشان علیه ملت ایران بلکه جنایات متعددی که علیه ملتهای سوریه و عراق و افغانستان و یمن ووو و جنایات فراوانی که بدست تروریست های وهابی مسلک و رژیم آل سعود انجام داده اند از طرف ملت های جهان محکوم خواهند شد و دولت آمریکا را در کنار جنایتکارانی مثل هیتلر قرار خواهد داد و طلیعۀ این رویکر مردم جهان از هم اکنون آغاز شده است و در آینده با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت .
آخرین اخبار