واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی غير ممكن است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، اذعان داشت: ثبت نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است همچنین ثبت نام در سامانه به معنای عضویت یا تخصیص واحد نیست و چه بسا پس از بررسی شرایط قانونی فرد ثبت نام کننده غیر واجد شرایط تشخیص داده شود و به این ترتیب مدارک آن از جمله کد رهگیری و... فاقد هر گونه ارزش است؛ لذا خرید و فروش آن فقط باعث از بین رفتن سرمایه خریدار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به ممنوعیت واگذاری امتیاز واحد‌های طرح ملی مسکن، گفت:‌امتیاز این قبیل افراد باطل می‌شود. همچنین واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

او تصریح کرد: در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.

قاری قرآن در پایان تاکید کرد: برگه پرینت ثبت‌نام اولیه طرح اقدام ملی مسکن ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیر قانونی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.