طبخ و توزیع ۱۲ هزار وعده غذایی بین مدافعان سلامت قزوین

اداره کل اوقاف و امور خیریه قزوین با کمک خیران برای مدافعان سلامت ۱۲ هزار وعده غذایی پخت کرده و آن را بین مراکز درمانی استان توزیع کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: ۱۲ هزار وعده غذایی شامل نهار و شام از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تاکنون در آشپزخانه آرامگاه زبیده خاتون پخت شده و بین مدافعان سلامت توزیع شده است.

حجت الاسلام مجیدی با بیان اینکه روزانه ۴۰۰ وعده غذایی در این آشپزخانه پخت می‌شود، افزود: غذا‌های پخت شده به بیمارستان صحرایی بیماران کرونایی واقع در نمایشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و همچنین مراکز تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال می‌شود.

او تصریح کرد: با هدف کمک به دست اندرکاران حوزه بهداشت سلامت، این غذا‌ها بین مدافعان و جهادگران سلامت، کادر درمان و پزشکی و داوطلبان کمک به بیماران کرونایی توزیع می‌شود.

حجت الاسلام مجیدی هزینه هر وعده غذایی را سه میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای پخت این غذا‌ها از برنج مرغوب ایرانی و همچنین گوشت گرم استفاده شده که بخشی از هزینه‌های نقدی و غیرنقدی را خیران تقبل کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خاطرنشان کرد: پخت غذا برای مدافعان سلامت تا پایان شکست زنجیره کرونا در دستور کار اوقاف قزوین قرار دارد.

این مسؤول یادآور شد: پخت و بسته بندی غذا برعهده اداره کل اوقاف و ارسال و توزیع این بسته‌ها برعهده کادر دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار