اخبار حوادث سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۹۹؛

کشف محموله ۴۸ کیلوگرمی تریاک/ توقیف محموله قاچاق پنج میلیارد ریالی

اخبار حوادث سه‌شنبه ۲۶ فروردین را اینجا بخوانید.

کشف محموله ۴۸ کیلوگرمی تریاک/ توقیف محموله قاچاق پنج میلیارد ریالیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهمترین اخبار حوادث امروز سه‌شنبه ۲۶ فروردین را اینجا بخوانید.

کشف ۱۳ فقره سرقت اماکن خصوصی در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از شناسایی و دستگیری پنج سارق اماکن خصوصی و کشف ۱۳ فقره سرقت در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ ابراهیم عرب زاده افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی در شهر بوشهر، عوامل انتظامی با همکاری آگاهی شهرستان موفق به شناسایی پنج سارق در این زمینه شدند.

او با اشاره به دستگیری سارقان ادامه داد: متهمان هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شدند، به ۱۳ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و در مخفیگاه این سارقان مقادیری اموال سرقت شده، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از شهروندن خواست هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برخورد وانت نیسان با پژو پارس سه مجروح برجا گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: برخورد یک دستگاه وانت نیسان با پژو پارس باعث مجروح شدن سه نفر شد.

سرهنگ رهام رضایی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با پژو پارس در میدان «علی، ولی الله» شهر کنگان، راننده و دو سرنشین خودرو پژو پارس مجروح شدند.

او بیان کرد: علت وقوع این سانحه رانندگی در دست بررسی است.

کشف محموله ۴۸ کیلوگرمی تریاک

محموله ۴۸ کیلوگرمی تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های بوشهر و فارس کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان جهرم در استان فارس به استان بوشهر با خبر شدیم و موضوع شناسایی خودرو و کشف مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: با کنترل جاده‌ها، خودروی حامل مواد مخدر که یک دستگاه خودرو سواری بود، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس، در حوزه استحفاظی شهرستان جهرم متوقف شد.

او ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو ۴۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف و یک سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در کنگان

فرمانده انتظامی کنگان از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز به ارزش بیش از دو میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ رهام رضایی گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ بندر سیراف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در جاده بندرسیراف – جم بود شناسایی و توقیف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های قاچاق به صورت جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

توقیف محموله قاچاق در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: یک دستگاه کامیون کشنده حامل قفل پدال خودرو به ارزش پنج میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: مأموران پلیس در محور خروجی شهرستان دشتستان هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری یک دستگاه کامیون کشنده را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

او ادامه داد: مأموران در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده دو هزار قفل پدال خودرو سواری بدون مدارک گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.