معرفی خودرو/

مقایسه هوندا CR-V با راو ۴، فارستر و روگ + فیلم

اولین تبلیغ هوندا به مقایسه CR-V با تویوتا راو ۴ مشهور اختصاص دارد. از آنجایی که این خودرو قوی‌ترین رقیب هوندا محسوب می‌شود بنابراین این خودروساز ادعا‌های بزرگی دارد.

مقایسه هوندا CR-V با راو 4، فارستر و روگ + فیلمبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،بازار شاسی بلند‌های میان سایز میدان نبرد خودرو‌های زیادی است. خانواده‌هایی که علاقه‌ای به هوندا آکورد، سوبارو لگاسی و یا نیسان آلتیما ندارند می‌توانند قدبلندانی جادارتر از همان خودروسازان را انتخاب کنند. این کلاس به حدی فشرده و رقابتی است که هوندا دست به مقایسه مستقیم CR-V با رقبای خود زده است!

به عنوان یک مصرف‌کننده مطمئن هستیم که شما قبل از خرید یک خودرو اقدام به بررسی‌های گوناگون و همچنین مشاهده آگهی‌های تبلیغاتی می‌کنید، اما قطعاً تحت تأثیر آن‌ها قرار نمی‌گیرید! امروز بجای فشردن دکمه رد کردن و یا نادیده گرفتن این ویدئو می‌خواهیم که تبلیغ هوندا را با اشاره به علم ببینید.

اولین تبلیغ هوندا به مقایسه CR-V با تویوتا راو ۴ مشهور اختصاص دارد. از آنجایی که این خودرو قوی‌ترین رقیب هوندا محسوب می‌شود بنابراین این خودروساز ادعا‌های بزرگی دارد. هوندا می‌گوید CR-V کابین جادارتری نسبت به راو ۴ داشته و به‌صورت استاندارد با مونروف و صندلی‌های گرم شونده عرضه می‌شود. همچنین هوندا گفته قیمت پایه CR-V حدود ۲ هزار دلار کمتر از راو ۴ است.

مقایسه هوندا CR-V با راو ۴، فارستر و روگ + فیلم

فضای سرنشین این خودرو ۲۹۱۴ لیتر است درحالی‌که فضای کابین راو ۴ برابر با ۲۸۰۰ لیتر می‌باشد. از نظر فضای بار هم CR-V ظرفیت ۲۱۴۶ لیتری داشته، ولی راو ۴ با محفظه بار ۱۹۷۶ لیتری عرضه می‌شود. همچنین مونروف و صندلی‌های گرم شونده در راو ۴ به‌صورت آپشن در دسترس هستند. از نظر قیمتی نیز CR-V با قیمت پایه ۲۵۰۵۰ دلاری عرضه می‌شود درحالی‌که برای خرید راو ۴ تریم XLE باید ۲۷۲۵۰ دلار پرداخت کنید.

مقایسه هوندا CR-V با راو ۴، فارستر و روگ + فیلم

این تبلیغ با مقایسه CR-V با سوبارو فارستر و نیسان روگ و دیگر شاسی بلند‌های ژاپنی ادامه پیدا می‌کند. چنین تبلیغاتی دارای اطلاعات مفید زیادی هستند.

باید دید آیا رقبا هم پاسخی برای هوندا تدارک خواهند دید یا خیر!

انتهای پیام/

برچسب ها: خودرو ، نبض بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار