احمدی: دایی بهترین فوتبالیستی بود که مقابلش قرار گرفتم/ بیش از یک ماه است که پدر و مادرم را ندیدم

دروزاه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است، علی دایی بهترین مهاجمی بوده که مقابلش بازی کرده است.

رحمان احمدی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص شرایط این روز‌های خود در دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: من هم مثل بسیاری از مردم کشورم در قرنطینه خانگی به سر می‌برم. همانطور که می‌دانید، من، بچه شمال هستم، اما به دلیل بیماری کرونا بیش از یک ماه است که نتوانستم پدر و مادرم را ببینم.

احمدی: دایی بهترین فوتبالیستی بود که مقابلش قرار گرفتم/ بیش از یک ماه است که پدر و مادرم را ندیدم


بیشتر بخوانید: غفوری: دوست دارم در استقلال خداحافظی کنم/ سعادتمند حرف‌های قشنگی زد که امیدوارم این صحبت‌ها عملی شوند


او ادامه داد: شرایط سخت است و باید تا عادی شدن اوضاع، صبر داشته باشیم. تنها راه خروج از این شرایط این است که خود مردم رعایت کنند و به فکر خودشان باشند. با توجه به کرونا، بسیاری از مردم برای امرار معاش دچار مشکل شده‌اند و امیدوار هستم که این مشکل برطرف شود.

احمدی به مناسبت روز جهانی دروازه‌بان‌ها، درمورد بهترین روز فوتبالی خود در دوران ورزشی، بیان کرد: بازی‌های خوب در دوران ورزش‌ام زیاد داشته‌ام. اما در بین آن‌ها، بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی که منجر به صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد، از همه آن‌ها به یادماندنی‌تر بود.

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بدترین گلی که دریافت کرده است، گفت: همه دروازه‌بان‌های دنیا گل‌های بد خورده‌اند. من هم نمی‌توانم از این مورد استثناء باشم. البته در حال حاضر، حضور ذهن ندارم که کدام گل بدتر از همه بوده است، اما قطعا من هم گل بد خورده‌ام.

احمدی: دایی بهترین فوتبالیستی بود که مقابلش قرار گرفتم/ بیش از یک ماه است که پدر و مادرم را ندیدم


بیشتر بخوانید: آقاجانیان: بازیکنان و کادرفنی تیم ملی به پاداش فکر نمی‌کردند/ کی روش پول خود را بین مربیان، پزشکان و تدارکات تقسیم می‌کرد


احمدی درمورد بهترین مهاجمی که مقابلش قرار گرفته است، گفت: زمانی که علی دایی فوتبال بازی می‌کرد، مقابل او قرار گرفته‌ام، قطعا دایی بهترین مهاجمی بود که جلوی من بازی کرد.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال درمورد الگو‌ها داخلی و خارجی‌اش، بیان کرد: در بین دروازه‌بان‌های داخلی، احمد رضا عابدزاده و در بین دروازه‌بان‌های خارجی، ایکر کاسیاس، الگو‌های دروازه‌بانی برای من بوده‌اند.

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پارس جوبی درمورد مطالباتش از این باشگاه، تصریح کرد: بخشی از مطالبات من طی ماه‌های اخیر پرداخت شده است. البته نه به صورت کامل، اما مدیران باشگاه با من در ارتباط بوده‌اند و بخشی از طلب من از باشگاه پارس جنوبی پرداخت شده است.

احمدی: دایی بهترین فوتبالیستی بود که مقابلش قرار گرفتم/ بیش از یک ماه است که پدر و مادرم را ندیدم


بیشتر بخوانید: گل به یادماندنی ابراهیم میرزاپور به ذوب آهن + فیلم


دروازه‌بان ۳۹ ساله فوتبال کشورمان درمورد خداحافظی‌اش از دوران حرفه‌ای هم، گفت: همچنان به این موضوع فکر نکرده‌ام. باید منتظر بمانیم و ببینیم تا چه زمانی کرونا ادامه دارد و باید ببینیم شرایط به چه شکلی خواهد بود و بعد از آن درباره خداحافظی از فوتبال تصمیم می‌گیرم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار