رکود اقتصادی آلمان ادامه می‌یابد

وزارت اقتصاد آلمان با اشاره به پیامد‌های شیوع کرونا بر اقتصاد اعلام کرد رکود اقتصادی این کشور تا نیمه سال ۲۰۲۰ ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت اقتصاد آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد رکود اقتصادی این کشور تا نیمه سال ۲۰۲۰ میلادی ادامه خواهد یافت.

این وزارت‌خانه اعلام کرد اقتصاد آلمان که به شدت تحت تأثیر پیامد‌های شیوع ویروس جدید کرونا قرار گرفته است، از ماه مارس  (اسفند-فروردین) دچار رکود شده است و این روند قرار است تا نیمه سال ۲۰۲۰ نیز ادامه داشته باشد.

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده رسمی، کرونا در آلمان جان ۳۴۹۵ نفر را گرفته است. همچنین با ثبت حدود ۲۵۰۰ مورد شمار آلوده‌شدگان به کرونا آمار مبتلایان تاکنون به ۱۳۲۲۱۰ رسید. همچنین حدود ۶۹ هزار نفر نیز از آغاز شیوع کرونا در آلمان درمان شده‌اند.

طبق آماری که هفته‌نامه آلمانی اشپیگل منتشر کرد، شمار افرادی که بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در آلمان جان باختند، از شمار جان‌باختگان در چین فراتر رفت.

آلمان همچنین محدودیت‌هایی را که به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور در نظر گرفته است، تا سوم ماه مه (چهاردهم اردیبهشت) تمدید خواهد کرد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار