اصناف، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

دادستان منوجان با بیان اینکه اصناف برای جلوگیری از شیوع کرونا باید نکات بهداشتی را رعایت کنند، گفت: با اصنافی که این نکات را رعایت نکنند، برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،اصناف، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند امید رضایی، دادستان شهرستان منوجان با بیان اینکه اصناف برای جلوگیری از شیوع کرونا باید نکات بهداشتی را رعایت کنند، گفت: اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، متخلف شناخته می شوند و با آن ها برابر قانون برخورد می شود.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت فوق العاده پیشگیری از آن به منظور به حداقل رساندن خطر انتقال ویروس از مردم ولایت مدار می خواهم همچنان در خانه بمانند و به جز موارد ضروری از خانه خارج نشوند.

رضایی به واحد های صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی هشدار داد و  افزود: با هدف اجرای دستورالعمل نظارت و پیگیری حقوق عامه با اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، برابرماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی که مصداق بارز تخلف بهداشتی و جرم است، برخورد و مغازه آن ها پلمب خواهد شد.

او افزود: نباید فراموش کرد که نسخه واحد دنیا برای مقابله با کرونا و قطع زنجیره شیوع این ویروس به حداقل رساندن ترددها و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است.

دادستان منوجان گفت: با بسیج عمومی در خانه ماندن و رعایت توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، زنجیره انتقال این بیماری را هرچه سریع‌تر قطع می کنیم و کرونا را به مددالهی شکست می دهیم.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار