نقش کلیدی کارگران در تحقق جهش تولید

منتخب مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس گفت: در سالی که به نام جهش تولید مزین شده است کارگران نقش کلیدی در تحقق این شعار دارند و افزایش ۲۱ درصدی حقوق آن‌ها با قانون کار مغایرت دارد.

الهام آزاد منتخب مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان، با ابراز نارضایتی از فاصله تورم و حقوق کارگران و مشکلات معیشتی آنان افزود: چنانچه حقوق کارگران افزایش پیدا نکند کارگر نمی‌تواند معیشت زندگی خود را سامان دهد. باید چاره اندیشی و با سازوکار‌های کارشناسی شده حل شود.

او در ادامه گفت: قانون کار نیاز به اصلاحات و مصوبات کارشناسی شده دارد که هم بتواند باعث امنیت شغلی کارگر و نیز به معیشت آن‌ها و هم به امنیت سرمایه کارفرماکمک کند.

آزاد بیان کرد: بیش از ١١ میلیون جمعیت کشور را کارگران زحمتکش تشکیل میدهند و با احتساب میانگین هر خانوار چهار نفر، معیشت حدودا نیمی از جمعیت کشور از کارگری به دست می‌آید، کارگران نقش کلیدی در تحقق شعار سال «جهش تولید» دارند و اگر بتوانیم در امنیت شغلی کارگران و تامین معیشت آن‌ها و نیز حمایت از کارفرما به عنوان دو بال تولید که مکمل یکدیگرهستند قدم برداریم چرخه تولید شتاب می‌گیرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.