جانی تازه در بزرگترین مجموعه تفریحی شمال کشور

شهردار ساری خواستار رفع موانع برای اجرای مرحله دوم توسعه پارک ملل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباس رجبی شهردار ساری گفت: فاز دوم پارک ملل ساری از بزرگترین پروژه‌های در حال اجرا است که بیش از هزار میلیارد هزینه خواهد داشت.

او افزود: شهرداری ساری توانسته با جذب سرمایه گذار، این پروژه بزرگ را که متاسفانه مدتی روند اجرایی آن معطل مانده بود، فعال کند.

شهردار ساری با بیان اینکه ملل۲ نه تنها برای ساری بلکه متعلق به کل استان است، از استاندار خواست همچون همیشه با حمایت‌های خود، دستگاه‌های اجرایی مرتبط را مکلف به همکاری برای رفع موانع موجود نماید.

رجبی گفت: رفع موانعی که زمینه ساز کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه خواهند بود، باید در اولویت قرار گیرد و پیشنهاد می‌شود کارگروهی متشکل از نمایندگان استانداری، شهرداری، آب و فاضلاب، دادگستری و دستگاه‌های مرتبط تشکیل شود تا مشکلات و موانع موجود در مسیرکار بررسی و مرتفع شود.

پارک ملل ساری در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار و به طول ۲ کیلومتر در حاشیه رودخانه تجن ساری ساخته شده است و با داشتن امکاناتی مانند جزیره مصنوعی، پل کابلی معلق، فضای سبز، وسایل ورزشی، مسیر پیاده رو، پیست دوچرخه سواری، جت اسکی، قایق موتوری و پدالو، مکانی برای ماهیگیری، خانه سنتی و پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو بزرگترین مجموعه تفریحی شمال کشور نام گرفته است.

این مجموعه به دلیل وجود پرچم تمام کشور‌های جهان، پارک ملل نام گرفته است.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار