مدیرکل کمیته امداد ایلام :

۴۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان ایلام در حال فعالیت است

مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ۴۶مرکز نیکوکاری در سطح استان در حال فعالیت است و در نظر داریم از این ظرفیت مهم نیز برای مشارکت گسترده نیکوکاران در کمک به نیازمندان استفاده کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: با تمهیداتی که توسط این نهاد در نظر گرفته شده برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال برای کمک به نیازمندان متفاوت‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: به همین منظور برنامه‌های گوناگون و متنوعی تدارک دیده شده که عمده آن‌ها با همکاری و مشارکت افراد خیر و نیکوکار و برخی از دستگاه‌های در این استان و با هدف دستگیری بیشتر از نیازمندان انجام می‌شوند.

موسی نژاد افزود: با هدف لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای راه اندازی پویش عمومی کمک مومنانه برای کمک بیشتر به نیازمندان با توجه به مشکلات فعلی و بر اساس تأکیدات بزرگان دینی و روایات اسلامی در تلاش هستیم همزمان با ماه مبارک رمضان بستری فراهم کنیم که برنامه اطعام نیازمندان همچون سال‌های گذشته با مشارکت خیرین برگزار شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه ۴۶ مرکز نیکوکاری در سطح استان در حال فعالیت است در نظر داریم از این ظرفیت مهم نیز برای مشارکت گسترده نیکوکاران در کمک به نیازمندان بهره گیری کنیم.

او از دیگر برنامه‌های امسال را طرح همیان مولا اعلام کرد و یادآورشد: این طرح با الگو قرار دادن شیوه حضرت امیرالمومنین «ع» انجام می‌گیرد که از طریق آن امسال تعداد ۲۰ هزار کیسه در اختیار افراد خیر و نیکوکار قرار می‌گیرد تا کمک‌ها و بسته‌های غذایی از طریق این کیسه‌ها برای توزیع بین نیازمندان به کمیته امداد تحویل شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام طرح همسفره را از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و گفت: از طریق این طرح نیز آشپزخانه‌هایی در شهرستان‌های مختلف استان با مشارکت خیرین راه اندازی و از طریق این آشپزخانه‌ها با رعایت کامل مسائل بهداشتی و پروتکل ستاد مبارزه با کرونا غذای گرم تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار می‌گیرد.

موسی نژاد بیان کرد: در راستای همین طرح نیز کمک‌های غذایی مردم نیکوکار و نوع دوست در نقاط مختلف استان جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد که همین جا از همه خیرین و نیکوکاران استان دعوت می‌کنیم در این طرح نیز شرکت تا بتوانیم یک بر بستر و فضایی معنوی در استان فراهم کنیم.

منبع :مهر

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.