تأکید بر تقویت نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار تقویت نظارت بر بازار این استان شد.

تأکید بر تقویت نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا گفت: با بازگشایی اصناف کم‌خطر در استان و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تیم‌های بازرسی بر دو مقوله بهداشت و قیمت اجناس و خدمات نظارت بیشتری داشته باشند و نظارت بر بازار تقویت شود.

او افزود: اصنافی که تا پنجم اردیبهشت ۹۹ اقدام به دریافت کد رهگیری از سامانه سلامت نکنند، متخلف محسوب می‌شوند و بازرسان، موظف به پلمب این اصناف هستند.

عباسی اضافه کرد: در حال حاضر مسئولان و متولیان امر در استان، سه وظیفه نظارت بر بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی، توجه به معیشت مردم و به ویژه کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا و تجمیع و ساماندهی کمک‌های مردمی را برعهده دارند.

او با قدردانی از همراهی مردم، اصناف و به ویژه کادر درمان استان در کنترل شیوع ویروس کرونا، از مردم استان خواست: همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تجمع در بازار خودداری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ادارات و نهاد‌های عضو ستاد استانی مقابله با کرونا ۲۰ درصد از حقوق کارکنان خود را مشروط به رضایت کارمندان برای کمک به مردم آسیب‌دیده اختصاص دهند.

عباسی گفت: همچنین ۱۰۰ میلیون ریال از اعتبارات مدیریت بحران استانداری نیز به حساب ستاد مردمی کمک مؤمنانه استان واریز می‌شود.
انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار