بسته خبرهای نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام باند سرقت خودرو و قطعات آن و دستگیری هر ۳ عضو آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی کرمانشاه حین گشتزنی در شهرک تعاون به یک دستگاه خودروی پراید با ۳ سرنشین مشکوک و در حالی که قصد متوقف کردن آن را داشتند سرنشیانش به سمت ماموران حمله ور شدند.

او گفت : با این حال هر ۳ نفر آن‌ها به سرعت و با اقتدار پلیس دستگیر و در بازرسی‌های صورت گرفته تعدادی قطعات سرقتی خودرو، ۲۰ قطعه چک پول ۵۰۰ هزار ریالی تقلبی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال و مقداری هروئین کشف شد.

 براری ادامه داد: همچنین در استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی مورد استفاده نیز سرقتی بوده که همان روز در محله بازرگانی کرمانشاه مورد سرقت قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اینکه بازجویی‌ها از اعضای باند ادامه دارد، گفت: یکی از آن‌ها به تازگی از زندان آزاد شده بود

دستگیری ۳۹ سارق در شهر کرمانشاه

 با تلاش ماموران پلیس شهرستان کرمانشاه ۳۹ سارق ظرف مدت ۴۸ ساعت اخیر دستگیر شدند.

 سارقان دستگیر شده که عمدتا در حوزه سرقت قطعات و محتویات خودرو و اماکن عمومی و خصوصی فعالیت می‌کردند تحویل مقامات قضائس شدند.

 در ۴۸ ساعت اخیر ۶۰ فقره انواع سرقت نیز با تلاش ماموران پلیس کشف شده است.

اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر در دستور کار پلیس شهرستان کرمانشاه قرار دارد

کشف یک و نیم تن چوب قاچاق در ثلاث باباجانی

 فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی از کشف یک و نیم تن چوب قاچاق در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

بهمن گله جاری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده ثلاث باباجانی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب درخت بلوط قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به حدود ۵۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

 گله جاری تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد

دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شهر پاوه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری یک سارق حرفه‌ای در شهر پاوه خبر داد و گفت: این فرد با جلب اعتماد راننده‌های بین شهری و خوراندن آبمیوه و خوراکی‌های مسموم به ۴۰ نفر از قربانیان خود اقدام به سرقت اموالشان می‌کرد.

علی اکبر جاویدان گفت: پس از شکایت تعدادی از رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری پاوه در خصوص سرقت از آن‌ها توسط سارقی حرفه ای، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد فرد سارق به عنوان مسافر دربستی در شهر‌های مختلف سوار بر خودرو‌های مسافربری شده و در بین راه با چرب زبانی و تعارف مواد نوشیدنی و خوراکی‌های مسموم طعمه‌های خود را بیهوش می‌کرده است.

سردار جاویدان گفت: این فرد شیاد پس از بیهوش کردن رانندگان خودرو‌های مسافربر، اقدام به سرقت اموال با ارزش آن‌ها از جمله گوشی تلفن همراه، پول و دیگر لوازم با ارزش می‌کرده و متواری می‌شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: دز تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد علاوه بر کرمانشاه در استان‌های تهران، همدان و کردستان نیز سرقت‌های مشابهی را مرتکب شده است.

او ادامه داد: با جمع بندی موضوع، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری این فرد آغاز و پس از جستجوی بسیار موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای در شهرستان پاوه شده و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر کردند.

سردار جاویدان با بیان اینکه متهم دستگیر شده تاکنون به ۴۰ فقره سرقت به روش یاد شده اعتراف کرده است، گفت: هرچند شواهد امر نشان می‌دهد وی سرقت‌های بیشتری را در استان‌های یاد شده مرتکب شده باشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اعلام اینکه تحقیقات تکمیلی از سارق دستگیر شده ادامه دارد، گفت: افرادی که با شیوه یاد شده هدف سرقت قرار گرفته اند برای شناسایی سارق به پلیس آگاهی شهرستان پاوه مراجعه کنند.

او از شهروندان و بخصوص افراد راننده خواست تا به هیچ عنوان نوشیدنی و یا خوراکی از دست افراد غریبه قبول نکنند و در صورت اصرار فرد برای پذیرفتن خوراکی موضوع را به پلیس اطلاع دهند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.