مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام مطرح کرد؛

اجرای طرح بهسازی چشمه گل گل

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از اجرای طرح بهسازی چشمه گل گل خط انتقال آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در بازدید از طرح بهسازی چشمه گل گل و خط انتقال از نزدیک در جریان روند اجرای این طرح قرار گرفت.

در این بازدید معاون مهندسی و توسعه، معاون بهره برداری و جمعی از کارکنان حضور داشتند گزارش مبسوطی از روند این پروژه ارائه نمودند.

تیموری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: این طرح با هدف رفع مشکل کدورت آب چشمه گل گل به هنگام بارندگی اجرا می‌شود این طرح شامل جابجایی بخشی از خط انتقال آب گل گل در منطقه بانبرز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بطول ۳ کیلومتر با پیشرفت ۹۰ درصدی در دست اجرا است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: تعویض و اصلاح مسیر ۱۵۰۰ متر خط انتقال چشمه گل گل با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در مجدوده چشمه و روستای چاویز در جهت جلوگیری از قطعی یا افت فشار آب مناطق داخلی شهر ایلام، با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال اجرا می‌باشد.

او افزود: طرح بهسازی چشمه گل‌گل با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال شامل عملیات خاکبرداری و لایروبی چشمه، تزریق بتن به کف و دیوار‌های چشمه و تعویض ۱۵۰ متر خط لوله ۸۰۰ میلیمتری فولادی است که مدت زمان اجرای این طرح ۶ ماه خواهد بود. همانطوریکه مطلع هستید چشمه گل گل در بستر رودخانه قرارگرفته وهرگونه دستکاری چشمه ریسک بزرگی بدنبال دارد درنتیجه بهترین کار لایروبی وتزریق بتن برروی دیواره چشمه میباشد که درحال انجام است.

تیموری در پایان با بیان اینکه این طرح امسال به بهره برداری می‌رسد ابراز امیدواری نمود که با اجرای این طرح‌ها شاهد بهبود کمی و کیفی چشمه آب گل‌گل باشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.