فعالیت‌های آموزشی در فضای مجازی تحرکی جدی است

رئیس دانشگاه رازی گفت : فعالیت‌های آموزشی در فضای مجازی تحرکی جدی است و بدون وقفه در دانشگاه رازی انجام می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی گفت : فعالیت‌های آموزشی در فضای مجازی تحرکی جدی است و بدون وقفه در دانشگاه رازی انجام می‌شود.

او گفت : برای تحقق جامعه دانش‌بنیان نیازمند هم‌افزایی مجموعه مدیران و دانشگاهیان هستیم و بدون هم‌افزایی تحقق شعار جامعه دانش‌بنیان امکان پذیر نیست.

آل آقا افزود : مدیران اجرایی استان تعامل خود را با دانشگاه بیشتر کنند.

او افزود : انتقاد از جزیره‌ای عمل کردن واحد‌های مختلف استان در صورت عدم بهره‌مندی از ظرفیت‌های نخبگان در تصمیم‌گیری‌های کلان، جامعه متضرر خواهد شد و توقع دانشگاه نیز در این خصوص احترام و حرمت‌گذاری به نخبگان و اساتید و بهره گیری از ظرفیت‌های آنان است.

آل آقا گفت : دانشگاه رازی در بحث توسعه دوره‌های تحصیلات تکمیلی بسیار خوب عمل کرده است که می‌توان از این ظرفیت برای کمک به رفع مشکلات کشور و استان استفاده کرد.

او گفت : الزام ۶ ماه فعالیت در فضای کاربردی برای تبدیل وضعیت و ارتقا اعضای هیات علمی تغییر ساختاری برای تحقق جامعه دانش بنیان و پژوهش‌های مساله‌محور است.

آل آقا افزود : اعتقاد به توانمندی و ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه باید در مقام عمل اثبات شود و مسئولان استان با اصحاب فکر و اندیشه تعامل جدی داشته باشند.

کریمی معاون استانداری کرمانشاه گفت : برای استفاده از ظرفیت‌های پژوهشی و تخصصی دانشگاه رازی آمادگی کامل داریم.

او گفت : اگر دانشگاه رازی راهبرد‌های لازم را برای رفع مشکلات ارائه دهد و گرهی از مشکلات استان را باز کند قول پیگیری جدی برای حمایت از این موضوع را خواهم داد.

کریمی افزود : باید از توان و پتانسیل علمی دانشگاه در ابعاد مختلف استفاده شود.

او افزود : دانشگاه رازی با همکاری صدا و سیما می‌تواند میزگرد‌هایی در خصوص تبعات اقتصادی شیوع ویروس کرونا برگزار کند.

کریمی گفت : دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با دانشگاه باید پای کار بیایند و از آن‌ها بخواهیم که برونداد این مهم را ارائه دهند که تا چه حد از ظرفیت دانشگاه برای حل مسائل خود استفاده کرده‌اند.

او گفت : در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی، عمرانی، فنی، اداری، مالی، امور شهری و اصول شهرسازی و توسعه منابع استانداری می‌توان از ظرفیت و پتانسل دانشگاه رازی استفاده کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار