کلاه برداران حرفه‌ای در دام قانون

یک باند کلاه بردارکه با جعل سند و مدارک تقلبی اقدام به خرید و فروش ملک به ۲۵ نفر کرده بودند توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

کلاه برداران حرفه‌ای در دام قانونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت :در پی مراجعه چندین نفر از شهروندان سنندجی به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر کلاه برداری از آن‌ها موضوع دردستور کار پلیس قرار گرفت و در این رابطه حدود ۱۲ نفر از افراد سابقه دار که فعالیت آن‌ها کلاه برداری در حوزه ملک و مسکن در سنندج بود دستگیر شدند.

سرهنگ فاتحی افزود: این افراد با شگرد‌های متقلبانه اموال افرادی که دارای تمکن مالی خوبی بودند را شناسایی و با جعل سند و کسب اعتماد آن‌ها این اموال را تصاحب می‌نمودند.

وی با اشاره به اینکه که از ۲۵ نفر حدود ۱۵۰ میلیارد ریال کلاه برداری شده است گفت: این ۱۲ کلاه بردار که دو نفر از آن‌ها زن بوده است با دستور مقام قضایی دستگیر شدند.

وی همچنین از دستگیری دو خانم که با جلب اعتماد خانم‌های مسن وارد خانه آن‌ها می‌شدند و با خوراندن داروی بیهوشی به آن‌ها اقدام بیهوش کردن آن‌ها و سرقت از منزل می‌کردند خبر داد.

رئیس پلیس اگاهی استان از مردم خواست به هر کسی اعتماد نکنند و اگر قصد خرید و فروش ملک دارند تنها در معاملات املاک مجاز اقدام به این کار بکنند.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.