انسانیت مامور پلیس به سوژه رسانه ها تبدیل شد

ویدئویی که در آن مامور پلیس در حال غذا دادن به یک میمون بدون دست است به ویدئویی داغ تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع گسترده کرونا در جهان علاوه بر انسان، حیوانات نیز در وضعیتی دشوار قرار گرفته اند. قرنطینه‌های طولانی مدت در بسیاری از شهر‌های جهان موجب شده تا برخی از حیوانات بویژه حیواناتی که دارای نقص عضو هستند برای یافتن غذا دچار مشکل شوند.

در این میان برخی ماموران پلیس و دوستداران حیوانات تلاش می‌کنند تا از حیوانات سرگردانی که بدنیال غذا هستند مراقبت کنند. مانند یک مامور پلیس حیوان دوست هندی که به تازگی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید: مادر فداکار جان پسرش را در حمله مرگبار کروکدیل نجات داد


در حالی که پیشتر ویدئوی غذا دادن ماموران پلیس " اوتار پرادش " به میمون‌ها خبرساز شده بود حالا یک مامور پلیس هندوستانی دیگر به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. در ویدئویی که در توئیتر منتشر شده و تبدیل به ویدئویی داغ شده است این مامور پلیس را در حال غذادادن به یک میمون بدوند دست نشان می‌دهد. در این ویدئو این مامور در حالی که ماسک به صورت زده این حیوان را روی میز نشانده و با حوصله به آن موز می‌دهد. این ویدئو با کپشن " مامور پلیس به میمون بدون دست غذا می‌دهد در توئیتر منتشر شد.»

انتشار این ویدئو مورد توجه کاربران توئیتر قرار گرفت و تاکنون بیش از ۲۸۰۰۰ بیننده داشته و حدود ۲۰۰۰ بار نیز بازنشر شده است. همچنین انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و برخی اقدام انساندوستانه این مامور پلیس را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «ممنون بابت به اشتراک گذاری این ویدئو. دلسوزی تمام آن چیزی است که ما به آن احتیاج داریم با دلسوزی کار‌ها حل می‌شود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار