در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۲۶۰ کیلو مواد افیونی در یک عملیات مشترک پلیسی / توقیف ۹۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق درشاهین شهر

مهم‌ترین حوادث امروز سی و یکم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروزسی و یکم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲۶۰ کیلو مواد افیونی در یک عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ "غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای از مواد افیونی در محور‌های مواصلاتی استان "هرمزگان" هستند بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان هماهنگ شده و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "هرمزگان" نیز بلافاصله وارد عمل شده و ۲ خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان بیان داشت: در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۳۰ کیلو حشیش و ۱۳۰ کیلو تریاک کشف و ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 

توقیف ۹۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق درشاهین شهر

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای کنترل ورود و خروج خودرو‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی شاهین شهر و در راستای اجرای طرح کشف انواع کالای قاچاق ماموران گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت در پلیس راه اصفهان، تهران مستقر شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران حین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی خود و کنترل ورود و خروج خودرو‌ها مقابل پلیس راه شهرستان، به یک دستگاه خودرو کامیون کاویان که از غرب استان اصفهان به مقصد شمال کشور در حرکت بود مشکوک و جهت بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف کردند.

او در ادامه بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۹۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق که در داخل مخزن پلاستیکی بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
 

کشف ۲ تُن برنج قاچاق در "بوئین میاندشت

سرهنگ" علی مرشد فریدنی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت اظهار داشت: اموران واحد گشت یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت با هوشیاری و هوشمندی خود یک دستگاه خودروی کامیون ایسوزو حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید بعمل آوردند که در نتیجه ۲ تُن برنج خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه و بارگیری شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین میاندشت ارزش محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

دستگیری سارق ۲ تن چوب از یک کارگاه چوب بری در دهاقان

سرهنگ "اسماعیل پریشانی فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت چوب از یک کارگاه چوب بری و شکایت مال باخته بلافاصله ماموران کلانتری مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود:ماموران با انجام تحقیقات علمی و بکارگیری یک سری اقدامات پلیسی ویژه هویت فردی که در این سرقت دست داشت را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان از کشف ۲ تُن چوب سرقتی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و سارق برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

برخورد قانونی با ۲۱ واحد صنفی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در اصفهان

سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا برخی از مشاغل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند، اما در این میان برخی افراد فرصت طلب و سودجو با عنایت اقدام به تبلیغات گسترده و فروش لوازم آرایشی و بهداشتی با عدم رعایت پروتکل‌های ابلاغی بهداشتی کردند.

او افزود: در این رابطه اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری اتحادیه مربوطه ۲۱ واحد صنفی فروش لوازم آرایشی و بهداشتی که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کردند را شناسایی و با اخذ دستور از مقام قضایی با آنان برخورد قانونی کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: در این طرح ۶ واحد صنفی متخلف با حکم مقام قضائی پلمپ و برای ۱۵ واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمپ صادر شد.

این مقام انتظامی با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.