اعطای حدود ۹۷ میلیارد ریال تسهیلات وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد

بیش از ۹۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان به خانوار‌های مددجوی کمیته امداد این استان اصفهان اعطا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان در سال ۹۸ بیش از ۹۶ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به ۱۶ هزار و ۳۸۲ خانوار نیازمند اصفهانی پرداخت کرد.

سید مجتبی حجازی مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان گفت: این میزان تسهیلات وام به ۱۶ هزار و ۳۸۲ خانوار نیازمند اصفهانی در یک سال گذشته پرداخت شد.

سید مجتبی حجازی افزود: این میزان تسهیلات در قالب وام کارگشایی، ودیعه وخرید مسکن، اشتغال و خودکفایی ارائه شد.

او، خدمات ارائه شده در این صندوق را تحت نظارت و اشراف کمیته امداد دانست و افزود: اولویت اصلی در این صندوق افزایش خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان است.

مدیر امور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان اصفهان گفت: پارسال ۳۶ هزار و ۳۹۰ حساب جدید در این صندوق افتتاح شد که هم اکنون ۲۰۷ هزار و ۹۴۲ نفر در این صندوق دارای حساب هستند.

سید مجتبی حجازی، همراهی خیران برای ایجاد سپرده در این صندوق را در کمک به نیازمندان موثر دانست و افزود: خیران می‌توانند برای افتتاح حساب به شعبه مرکزی این صندوق واقع در خیابان چهارباغ پایین، ابتدای خیابان عباس آباد و یا باجه‌های مستقر در دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌های مختلف این استان مراجعه و با بهره مندی از تمام خدمات بانکی در امر خیر حمایت عزتمندانه از نیازمندان نیز سهیم شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.