بزرگراه محور سنقر به بیستون با هزینه بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال تکمیل می شود

فرماندار سنقروکلیایی از تکمیل بزرگراه محور سنقر به بیستون در سال‌جاری خبر داد و گفت: با اجرای این کار شاهد کاهش محسوس سوانح رانندگی خواهیم بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدناصر معصومی زاده گفت:عملیات اجرایی این محور از اواسط آبان سال گذشته به طول هشت کیلومتر آغاز و برای تکمیل و بهره برداری از آن بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

او ادامه داد: از دیگر اقدامات در دست اجرا که امسال کار آن به پایان می رسد تکمیل کمربندی شهر و همچنین بهسازی و آسفالت راه سنقر به کامیاران است.

معصومی زاده، احداث بزرگراه کربلا از مسیر وینسار طی امسال و سال آینده را از دیگر پروژه های عمرانی در دست اجرا عنوان و بیان کرد: تعریض راه سنقر به سطر به طول ۱۲ کیلومتر نیز از دیگر اقداماتی است که قرار است در سال جاری و آینده انجام شود.

فرماندار سنقروکلیایی برطرف کردن نقاط حادثه خیز جاده ای را از دیگر اقدامات در دست اجرا برشمرد و گفت: برای امسال چهار و برای سال آینده پنج نقطه اصلاح می شود.

او در ادامه شناسایی و فعال سازی واحدهای معدنی موجود در شهرستان و راه اندازی واحد تولیدی کنستانتره آهن، منگنز و سولفات منگنز را از دیگر برنامه های در دست اجرا در شهرستان سنقروکلیایی عنوان و بیان کرد: احداث نیروگاه خورشیدی و همچنین نیروگاه برق آبی را نیز طی امسال و سال آینده دنبال خواهیم کرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار