اخبار حوادث امروز یکم اردیبهشت ماه ۹۹؛

از دستگیری سارق سابقه دار اموال تا دستبند پلیس بر دستان سارقان سیم‌های هوایی برق

مهم‌ترین حوادث امروز (یکم اردیبهشت سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته بخوانید.

دستبند بسیج بر دستان سارقان اموال شخصی مردم

سرهنگ پاسدار شاپور احمدی فرمانده سپاه آبادان با اشاره به اجرای گشت های منظم و کنترل اماکن عمومی در جهت امنیت محلات گفت: نیروهای مجری گشت شبانه رضویون حوزه شهدای ذوالفقاری حین گشت زنی در منطقه استحفاظی با اقدام به موقع توانستند سارق سابقه دار اموال خصوص مردم  را دستگیر کردند.

او افزود:بسیجیان در بازرسی اولیه از متهم ۸ دستگاه تلفن همراه و ۱ دستگاه سنگ جت سرقتی و ۲ سلاح سرد کشف و ضبط نمودند و به جهت سیر مراحل قانونی و قضایی طی صورتجلسه‌ای به کلانتری محل تحویل دادند.

فرمانده سپاه آبادان در ادامه به دستگیری دو سارق با هویت معلوم در منطقه امیری که در حال باز کردن درب خودروی پارک شده بودند توسط بسیجیان حوزه بقیه الله(عج)خبر داد.

سرهنگ احمدی گفت:طی هماهنگی صورت گرفته با کلانتری محل 2متهم بهمراه وسایل مورد استفاده در سرقت طی صورتجلسه ای تحویل داده شدند.

دستگیری ۲ سارق سیم‌های هوایی برق

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۵ پس از دریافت اخبار و مستندات دریافتی مبنی بر وقوع چند فقره سیم برق هوایی در منطقه احمدآباد، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند

او افزود: با تلاش شبانه روزی رئیس کلانتری ۱۵ همراه با تیم تخصصی خود، محل اختفاء هر دو سارق را در نقاط حاشیه شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی لازم دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه با اشاره به ضبط اموال و ادوات به کار رفته در سرقت توسط ماموران، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده و اعتراف به ۵ فقره سرقت سیم برق به دادسرا ارجاع معرفی شدند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.