افزایش ۳۰درصدی به کارگماری کارجویان در زنجان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته میزان به کارگماری کارجویان از سوی کاریابی‌ها در این استان نسبت به سال ۹۷، حدود ۳۰ درصد رشد داشت.

افزایش ۳۰درصدی به کارگماری کارجویان در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدرضا یوسفی با بیان اینکه کاریابی‌های داخلی و بین المللی استان در سال ۹۸ با افزایش بهره وری و اشتغال کارجویان در داخل و خارج از کشور عملکرد خوبی داشتند، افزود: کاریابی‌های استان با ارائه مشاوره‌های تخصصی اشتغال به کارفرمایان و کارجویان و معرفی بیکاران به فرصت‌های شغلی نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری استان ایفا می‌کنند.
 
او با بیان اینکه سال گذشته ۲ هزارو ۸۰ نفر در استان از طریق کاریابی‌ها به فرصت شغلی دست یافتند، اظهار داشت: این رقم نسبت به سال ۹۷ افزایش ۳۰درصدی دارد و این موضوع حاکی از فعال بودن کاریابی‌های استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در حوزه اعزام نیروی کار به سایر کشور‌ها و حمایت از آنان در خارج از کشور، کاریابی بین المللی رستم خانی زنجان با اعزام ۲۲ نفر نیروی کار ماهر و نیمه ماهر به کشور‌های عراق و ترکیه عملکرد بسیار مناسبی داشت.

او خاطرنشان کرد: در سال جاری با برنامه ریزی و هدفگذاری‌های انجام شده، کاریابی‌های بین المللی استان با شناسایی بازار‌های هدف و تسهیل اعزام نیروی کار ایرانی نقش موثرتری در افزایش به کارگماری کارجویان در فرصت‌های شغلی خارج از کشور ایفا خواهند کرد.

در زمان حاضر شمار کاریابی‌های فعال در استان زنجان به ۲۴ موسسه افزایش یافته که از این تعداد، مجوز چهار کاریابی، بین‌المللی است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.