اهدا بسته های سلامت ه رانندگان ناوگان باری حمل کننده کالا‌های اساسی در چابهار

۱۵۰۰ بسته سلامت به رانندگان ناوگان باری حمل کننده کالا‌های اساسی از چابهار اهدا شده است

ابراهیم جاوشیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی سلامت از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش به رانندگان ناوگان باری استان که کالا‌های اساسی را از چابهار جابجا می‌کنند، اهدا شده‌است.

ابراهیم جاوشیری افزود: : با توجه به پهلوگیری کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی کشور در بندر چابهار به تمامی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور فراخوان داده شده در صورتی که سهمیه دارند سریعا ماشین آلات خود را به این بندر اعزام تا بار را تحویل گرفته و حمل کنند.

او افزود: اداره‌های کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در هر استانی سهمیه‌ای دارند که براساس این سهمیه اقدام به اعزام کامیون برای حمل کالا می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان ادامه داد: این در حالیست که اداره کل بازرگانی و شرکت‌های واردکننده کالا‌ها از طریق دریا به چابهار بطور مستقیم با شرکت‌های خصوصی براساس فراخوان ارائه شده برای حمل کالا‌ها قرارداد امضا می‌کنند.

او گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و تعطیلی در سطح کشور این اداره براساس پروتکل بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا فعال بوده و حتی در هر منطقه‌ای که آلوده و قرمز اعلام شده سفیران سلامت کالای اساسی مردم را به دست آنان رسانده اند.

جاوشیری افزود: هر شهر یک سیلو دارد که به صورت آنلاین اطلاعات کامل آن در اداره کل صنعت، معدن و تجارت همان استان وجود دارد و هر استانی که سهمیه کالای اساسی آن کم شده باشد همان روز تعداد ناوگان باری را افزایش می‌دهد که با آن‌ها نیز هماهنگ هستیم.

او ادامه داد: کالا‌های سهمیه سیستان و بلوچستان نیز از طریق ناوگان داخلی خود استان جابجا می‌شود که تاکنون با وجود شیوع کرونا کار جابجایی کالا انجام می‌شد بطوریکه در همین ایام توانستیم رکورددار باشیم و نزدیک به ۴۰۰ دستگاه کامیون بارگیری کردیم.

او گفت: با توجه به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان به تازگی از مرکز شمال استان جدا شده تاکنون هر کامیونی که ۲ سرویس یا بیشتر بار جابجا می‌کرد بسته‌های تشویقی یا حمایتی شامل ۲ حلقه لاستیک با قیمت مناسب، از طریق اداره کل مستقر در زاهدان به آن‌ها ارائه می‌شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان افزود: این اداره کل در این مدت نزدیک به هزارو ۵۰۰ بسته سلامت به رانندگانی که بارگیری انجام دادند اهدا کرده است.

اواظهار داشت: همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت رانندگان یک پزشک در پایانه حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان مستقر کرده ایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار