برخورد قاطع باتخریب کنندگان طبیعت سقز

متخلفان تخریب کوهپایه‌های جاقل سقز شناسایی شدند.

برخورد قاطع باتخریب کنندگان طبیعت سقزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز گفت: افراد متخلف که موجب تخریب بخشی از طبیعت کوهپایه‌های کوه جاقل این شهرستان شدند را شناسایی و به مراجع انتظامی تحویل داده است.

سهراب احمدی افزود:موضوع تخریب تپه‌های اطراف کوه جاقل را با جدیت کامل پیگیری و بررسی موضوع را در دستور کار تیم حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز قرار گرفت .

وی با بیان اینکه با حضور در محل و بررسی‌های بعمل آمده، ۲ نفر از عوامل تخریب طبیعت حوالی مسکن مهر جاقل و اطراف روستایی ملقرنی را شناسایی شده‌اند، افزود: برای این افراد متخلف پرونده تشکیل و برای برخورد با آنها بصورت قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز همچنین با اشاره به قاطعیت در برخورد با افرادی که چوب را قاچاق می کنند گفت: با تدابیر و برنامه ریزی های این اداره در خصوص  برخوردباقاچاق چوب از شهرستان سقز، دست متخلفان و قاچاقچیان کوتاه شده است و تقریبا قاچاق چوب به صفر رسیده است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.