رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام خبر داد؛

تحول در ساختار سازمانی شعب قضائی

رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام از توسعه و ارتقاء جایگاه شعبات قضائی استان به کلانتری خبر داد.

تحول در ساختار سازمانی شعب قضائی

سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت : باتوجه به اهمیت و حساسیت حوزه پیشگیری انتظامی در روند کاهش جرم در سطح جامعه نیاز است به فعالان و خادمان این عرصه توجه ویژه داشت.

او افزود: با عنایت به حمایت‌ها و تدابیر هیئت رئیسه ناجا و اهتمام این پلیس در خصوص تقویت سرانگشتان به خصوص حوزه ماموریتی پلیس پیشگیری، ارتقاء و توسعه ساختار شعب قضائی به کلانتری و همچنین افزایش امتیاز «فوق العاده سختی کار» و «کار در محیط نامتعارف» مشاغل حوزه پیشگیری انتظامی مورد بازنگری قرار گرفت.

علی محمدی خاطرنشان کرد: پس از بررسی تخصصی و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی توسط پلیس پیشگیری ناجا، پیشنهاد آن پلیس در خصوص تبدیل ماهیت شعبات قضائی (کلانتری مرکز) به «کلانتری» مورد موافقت و تصویب سردار فرمانده ناجا قرار گرفت و تغییر انجام شده در سیستم جامع نیروی انسانی ناجا برای سازماندهی کارکنان اعمال شد.

او بیان کرد: در حال حاضر ساختار تعداد زیادی از شعبه قضائی موجود در شهرستان‌های کوچک به کلانتری تبدیل شده است که این تغییر ماهیت به دنبال خود تسهیل در خدمات‌رسانی انتظامی و افزایش رضایتمندی عمومی را به دنبال دارد.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه تامین امنیت عمومی را با اقتدار دنبال می‌کنیم گفت: قطعا با تصویب و تأیید توسعه ساختار و سازمان یگان‌های انتظامی شاهد دستاورد‌های مطلوب امنیتی از لحاظ پیشگیری از جرائم و ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان و مردم شریف استان خواهیم بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.