مدیر کل بهزیستی زنجان گفت: تاکنون ۳۴ باب مهد کودک از بخشش یا تخفیفات اجاره بهاء توسط مالکان به ارزش نزدیک به ۲۵ میلیون تومان بهره‌مند شده اند،.

اجاره بهای ۳۴ مهدکودک استان زنجان در پویش همدلی بخشیده شدمحمد محمدی مدیر کل بهزیستی زنجان  در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به پویش همدلی بخشش اجاره‌بها مهدهای کودک گفت:هدف از این پویش  بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا توسط مالکان ساختمان‌های مهدهای کودک است .
 
محمدی با  اشاره به فعالیت ۱۵۹ مهدکودک در استان گفت: در حا ل حاضر ۹۰ باب مهد کودک استان استیجاری هستند که با ابلاغ مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و تعطیلی مهد‌های کودک از ابتدای اسفند سال گذشته تا کنون تعطیل هستند.

او  افزود :تاکنون ۳۴ باب مهد کودک از بخشش یا تخفیفات اجاره بهاء توسط مالکان به ارزش نزدیک به ۲۵ میلیون تومان بهره‌مند شده اند.
 
محمدی تصریح کرد: بعد از برگزاری پویش همدلی، از ۳۲ مهد کودک استیجاری در شهرستان زنجان ۹ باب، در شهرستان طارم ۱۰ باب و ابهر از ۸ مهد کودک استیجاری ۲ باب تاکنون از تخفیفات مالکان بهره‌مند شده و در شهرستان خدابنده نیز از ۲۸ مهد کودک استیجاری ۳ مالک اجاره بها ء خود را بخشیده اند؛ و شهرستان ماهنشان و سلطانیه نیز فاقد مهد کودک استیجاری می‌باشند و در حال حاضر این پویش ادامه دارد.
 
مدیر کل بهزیستی استان زنجان گفت:همچنین در این پویش  مالکین خرمدره و ایجرود اجاره بها مهدهای کودک بهزیستی را بخشیدند.

محمدی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی کشور و بهزیستی استان، به منظور قدر دانی از این اقدام ارزشمند مالکان مهد‌های کودک، بعد از شکست کرونا با اهداء نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد کرد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.