در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

رمانی با موضوع حادثه سانچی در دست نگارش است

ساناز زینعلی از نگارش کتاب «آتش بر آب» با موضوع سانچی خبر داد که در آن از اتفاقات پیرامون خانواده‌های افراد حاضر در کشتی می‌گوید.

ساناز زینعلی، نویسنده در گفت و گو با خبرنگار  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص کتاب جدیدش گفت: کتاب «نم نم باران پاییزی» در انتشارات آریسا منتشر شد که رمانی اجتماعی و عاشقانه است و در آن بیشتر به مسئله کودک آزاری و مسائل فرزندان طلاق پرداختم.

او افزود: کودک آزاری و فرزندان طلاق مسئله‌ای است که در جامعه ما دیده می‌شود و از جمله اتفاقاتی است که در اطرافم می‌بینم. برخی خانواده‌ها اطلاعات کافی درباره کودک آزاری ندارند، برای همین فرزندانشان را به راحتی در اختیار دیگران می‌گذارند؛ یکی از دغدغه هایم همین بود که سعی کردم درباره‌اش بنویسم و از اتفاق‌هایی که در اطرافم می‌افتد برای نگارش رمان هایم بهره می‌برم.

این نویسنده ادامه داد: چند رمان را به طور همزمان می‌نوشتم از آنجایی که برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در فروردین ماه کنسل شد کار‌های ویراستاری را انجام می‌دادم، برای همین یک ماهی است که سراغ نگارش رمان هایم نرفته ام. چند کار همزمان برای نوشتن دارم؛ سبک نگارش رمان هایم اجتماعی است و سعی می‌کنم در هریک از رمان هایم روی یک مورد از اتفاقات که در اطرافم می‌گذرد تمرکز کنم و درباره آن بنویسم.

زینعلی تصریح کرد: آخرین رمانم با عنوان «آتش برآب» را در دست نگارش دارم و هنوز نگارش آن به پایان نرسیده است. در این رمانم به سراغ حادثه سانچی رفتم و در آن از اتفاقاتی می‌گویم که برای خانواده‌های افراد حاضر در آن کشتی رخ داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار