بسته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت : در فروردین امسال و با تلاش ماموران پلیس شهرستان ۳۶ سارق دستگیر و زمین گیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدرضا یاریفرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت : این تعداد سارق با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی و ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌های اسلام آبادغرب دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

او از کشف ۱۰۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت : عمده این سرقت‌ها در حوزه خودرو و قطعات و محتویات آن به همراه اماکن خصوصی و عمومی بوده است.

 یاری افزود: سرقت‌های رخ داده در فروردین امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب از کشف مقداری مواد مخدر و قرص‌های روانگردان و پلمب تعدادی از واحد‌های تهیه و توزیع مواد توسط ماموران پلیس خبر داد

کشف مقدار زیادی لوازم و تجهیزات پزشکی قاچاق

علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی کرمانشاه مبنی بر وجود مقدار زیادی لوازم و تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرک دولت آباد رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پس از انجام تحقیقات لازم موفق به شناسایی محل انبار تجهیزات پزشکی شده و با هماهنگی مقام قضایی بازرسی لازم را به عمل آوردند.

 جاویدان افزود: در این بازرسی ماموران موفق به کشف ۳۵ کارتن حاوی لوازم آزمایشگاهی به مقدار ۴۰ هزار عدد شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه، ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

او از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد

سارق بانک به کاهدان زد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : با حضور به موقع ماموران پلیس، فرد معتادی که وارد یکی از شعبات بانکی شهر کرمانشاه شده و قصد سرقت اموال آن را داشت، دستگیر شد.

حسین براری افزود: حوالی ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) ماموران کلانتری سعدی حین گشت‌زنی متوجه به صدا درآمدن آژیر یکی از شعب بانک ملی شده و به سرعت برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند شخص معتادی با شکستن بخشی از شیشه که فاقد حفاظت فیزیکی مناسب بوده وارد بانک شده و در حال جمع‌آوری یک عدد کیس و یک دستگاه مانیتور است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: این فرد به سرعت توسط ماموران دستگیر و پس از انتقال به کلانتری مشخص شد از افراد سابقه‌دار در زمینه مواد مخدر است.

او افزود: پس از دستگیری معتاد سارق، موضوع به مسؤولان بانک اطلاع داده شد و یکی از ماموران هم تا زمان حضور آن‌ها در محل برای حفاظت از بانک باقی ماند.

براری گفت: پلیس با چشمان بیدار خود به صورت شبانه‌روزی از امنیت مردم و اماکن دولتی و خصوصی محافظت کرده و اجازه ناامنی توسط افراد سارق و مجرم نمی‌دهد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.