مبلغی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اگر طرح شفافیت آرا بد بود، چرا در انتهای مجلس دهم در حال تصویب شدن است؟

منتخب مردم کوهدشت گفت: بهتر بود مجلس دهم از ابتدا طرح شفافیت آرای نمایندگان را به تصویب می‌رساند.

اگر طرح شفافیت آرا بد بود، چرا در انتهای مجلس دهم در حال تصویب شدن است؟محمدرضا مبلغی منتخب مردم کوهدشت در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به طرح شفافیت آرای نمایندگان که در انتهای دوره مجلس دهم در حال تصویب است گفت: ما نباید چیزی برای پنهان کردن داشته باشیم و شفافیت باید در همه زمینه‌ها بیشتر باشد.

او افزود: شفافیت در همه زمینه‌ها خوب و مفید است، چه در زمینه آرا، چه در زمینه اموال و دارایی‌های مسئولان.

مبلغی با اشاره به تصمیم مجلس دهم مبنی بر تصویب این طرح در پایان دوره، تصریح کرد: اینکه مجلس دهم از ابتدای کار خود به این موضوع نپرداخته، بحثی است که جای انتقاد بسیاری دارد، چون اگر این طرح خوب است، چرا از ابتدا به تصویب نرسید؟ آن‌ها که چنین طرحی را مدنظر داشتند بهتر بود که از ابتدا آن را به تصویب برسانند.

منتخب مردم کوهدشت ادامه داد: متاسفانه برخی افراد هستند که در هر جا یک چهره از خود نشان می‌دهند و گاهی اوقات ما شاهد چند چهره از یک نفر هستیم.

او در پایان گفت: نمایندگان مجلس وکیل ملت هستند و نباید چیزی برای پنهان کردن داشته باشند و رویه صداقت و صراحت و شفافیت را در پیش بگیرند، تا اگر اشتباهی از آن‌ها سر می‌زند مورد نقد قرار بگیرند و رفتار اشتباه خود را اصلاح کنند و راه درست را در پیش بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
آشنا
۰۷:۵۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
مرگ حق است برای همسایه
آخرین اخبار