اهدای کتاب‌های پاکسازی شده از سوی عزت الله ضرغامی به فرهنگسرا

سید عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در آخرین پست خود از اهدای کتاب‌های پاکسازی شده و دریافت هدایای نفیس فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پستی در حساب کاربری اینستاگرام خود درباره هدیه کتاب‌های پاکسازی شده و نفیس نوشت.

وی در پست کنتشر شده نوشت: " هدیه! بر اساس درخواست فرهنگسرای اندیشه، باقیمانده کتاب‌های پاکسازی شده در پست قبلی را یکجا به آنان تحویل دادم. امروز هم میهمان خوبی داشتم که یک جلد قرآن بسیار نفیس و سنگین و گران قیمت برایم آورده بود، به زحمت می‌توانستم آن را بلند کرده و از کیف مخصوص خارج کنم. تذکرات قبلی‌ام در مورد هدیه را به ایشان گفتم. به خصوص هدیه چراغ قوه ۳۰ هزار تومانی که به آقای فتاح داده بودم. با این قرآن سنگین هم کاری نمی‌توانم بکنم. الا این که به شما هدیه بدهم؟! موافقید؟ امروز علی آقای مطهری هم دو جلد کتاب جدید شهید مطهری به نام‌های "خانواده و اخلاق جنسی" و "نظام خانوادگی اسلام" به همراه یک سررسید تخصصی اندیشه‌های شهید مطهری برایم فرستاد. تشکر!".

در ادامه پست منتشر شده سید عزت الله ضرغامی را مشاهده می‌کنید: 

اهدای کتاب‌های پاکسازی شده از سوی عزت الله ضرغامی به فرهنگسرا


بیشتر بخوانید: واکنش رئیس خبرگزاری صداوسیما به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار