اولین قسط تسهیلات طرح بهسازی و بازسازی حاشیه شهر زاهدان پرداخت شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نخستین قسط از هزار میلیارد تومان تسهیلات طرح بهسازی و بازسازی حاشیه شهر زاهدان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، منصور بیجارمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از حاشیه شهر زاهدان به همراه دکتر حسینعلی شهریاری نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این قسط به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به هزینه‌های شهرداری تخصیص یافته و بزودی عملیاتی می‌شود.

وی گفت: بقیه تسهیلات نیز شامل ۵۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی ۱۰ هزار واحد مسکونی، ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات روبنایی و زیربنایی و ۱۰۰ میلیارد تومان نیز کمک بلاعوض برای ساخت هر واحد مسکونی جدید است.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: بنیاد مسکن این اقدامات عمرانی را در ۲ بخش ۸۳ و ۱۰ هکتاری در محدوده حاجی‌آباد و شمال میدان امام خمینی زاهدان انجام خواهد داد.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با بیان اینکه امکانات مورد نیاز برای فعالیت بنیاد مسکن فراهم شده است، بیان کرد: مسولان مربوطه باید طرح ساخت و ساز مسکن حاشیه نشینان را با سرعت بیشتری عملیاتی کنند تا نیاز به پیگیری از طریق سازمان‌های بالادستی نباشد.

شهردار زاهدان نیز در این بازدید گفت: با تسهیلات تخصیص یافته به شهرداری، بهسازی حاشیه شهر در سه بخش ساماندهی آب‌های سطحی، فضای سبز و محل بازی کودکان، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر حاشیه شهر انجام می‌شود.

عبدالقادر پربار افزود: یکهزار و ۵۰۰ هکتار بافت ناکارآمد و فرسوده در حاشیه زاهدان داریم که کار‌های بهسازی امسال در سه محله هدف به مساحت ۵۰۰ هکتار اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار