شروع پروژه بزرگراه اهر مشگین شهر

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از شروع پروژه بزرگراه اهر مشگین شهر از سمت آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،سلطانی مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی  از شروع پروژه بزرگراه اهر مشگین شهر از سمت آذربایجان شرقی خبر داد.

سلطانی گفت: از سال‌های قبل این پروژه از سمت استان اردبیل شروع شده است و از اواسط سال گذشته نیز با موافقت مقامات وزارت راه و شهرسازی و مقامات آذربایجان شرقی کار احداث این پروژه نیز از سمت شهرستان اهر شروع شد.

او افزود: ۴۰ کیلومتر این پروژه در استان آذربایجان شرقی قرار دارد که ۲۰ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است و تاکنون در ۷ کیلومتر آن عملیات خاکبرداری، خاک ریزی و بتن ریزی انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: اعتبار پیش بینی شده برای این ۲۰ کیلومتر، ۸۵۰ میلیارد ریال است که با اتمام آن فاز‌های بعدی هم به پیمانکار واگذار خواهد شد.

او با اشاره به اهمیت اتصال این جاده به مناطق مرزی گفت: با توجه به تردد وسایط نقلیه بیشتر، اتصال این جاده به مناطق مرزی از اهمیت بیشتری برخوردار است که امیدواریم در آینده با پیگیری‌های مسئولان وزارت راه و شهرسازی و همچنین مسئولان آذربایجان شرقی و با اختصاص اعتبارات دولتی و همچنین تعیین طرف مشارکتی اتصال این جاده به بیله سوار و مناطق مرزی عملیاتی شود.

محرم زاده نماینده منتخب شهرستان‌های اهر و هریس گفت: با توجه به تردد بیشتر وسایط نقلیه در جاده اهر مشگین شهر و به علت وجود مناطق گردشگری تسریع در احداث پروژه بزرگراه اهر  مشگین شهر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

محرم زاده گفت:با حمایت‌های ویژه مسئولان کشوری و استانی کار احداث پروژه بزرگراه اهر مشگین شهر در زمان مشخصی به پایان برسد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.